Licitaţia s-a desfăşurat în perioada aprilie-iulie, în 2 etape de lucru şi selecţie: în prima fază au fost invitate 10 agenţii de profil, dintre care au rămas pe lista scurtă 5 agenţii, THE PRACTICE fiind desemnată câştigătoare.
În cadrul parteneriatului semnat pentru o perioadă iniţială de 1 an, agenţia va realiza pentru IKEA România servicii integrate de relaţii publice.
IKEA este o companie de retail mobilier şi decoraţiuni, de origine suedeză, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Marca IKEA a fost înregistrată în 1943, în Suedia.
Majusculele din denumirea IKEA provin din iniţialele numelui fondatorului: Ingvar Kamprad, numelui fermei unde a crescut: Elmtaryd şi numelui satului în care se găsea ferma: Agunnaryd. Compania IKEA deţinea, în august 2010, peste 320 de magazine în 38 de ţări sau teritorii, dintre care 37 de magazine erau francize deţinute de alte companii decât IKEA Group.
Magazinul IKEA din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group. (detalii pe www.ikea.ro)
THE PRACTICE este o companie de relaţii publice dedicată construirii şi protejării celor mai ambiţioase branduri din România, locale sau internaţionale. Cu o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depăşeşte în competenţe şi activitate munca unei agenţii clasice de PR. Compania este o prezenţă constantă pe podiumurile competiţiilor de profil locale şi internaţionale, aducând în 2010 pentru ţara noastră primul PR Lion la cel mai important festival de comunicare din lume, Cannes Lions, şi fiind în 2009 desemnată Agenţia de PR a Anului în România şi nominalizată ca European Newcomer Agency of The Year. Pe plan local, agenţia este parte din Leo Burnett Group.