IKEA Timișoara, al treilea magazin IKEA din România, se deschide pe 8 iunie
IKEA, cel mai mare retailer mondial de mobilier și decorațiuni pentru casă, anunță mult așteptata deschidere a magazinului IKEA Timișoara, pe data de 8 iunie 2023. Acesta va fi cel mai sustenabil magazin IKEA din Europa de sud-est (IKEA SEE) atât prin standardele de construcție, cât și prin operațiunile de business.
IKEA Timișoara va fi cel de-al treilea magazin al companiei în România și primul în partea de vest a țării. Deschiderea noului magazin este o etapă importantă atât pentru IKEA România, cât și pentru IKEA SEE, și un pas esențial pentru ca serviciile și gama de produse ale brandului să fie mai accesibile pentru locuitorii din Timișoara și din județele învecinate.
„Suntem foarte bucuroși să anunțăm faptul magazinul IKEA Timișoara este pregătit pentru a întâmpina primii clienți pe 8 iunie.”, a declarat Nicoletta Muscinelli, Market Manager, IKEA Timișoara.
„Este un moment deosebit de important pentru noi. Noul magazin aduce investiții de peste 60 de milioane de euro pe piața locală și reflectă dorința noastră de a le oferi locuitorilor din partea de vest a țării un magazin de înaltă calitate și o experiență IKEA completă. Ne propunem să le oferim clienților noștri posibilitatea de a duce o viață mai bună, mai plăcută și mai sustenabilă acasă, într-un mod cât mai accesibil.”, continuă aceasta.
Magazinul are o suprafață de 26.000 de metri pătrați și va oferi o gamă largă de 8.300 de produse de amenajare a locuinței, cu design, funcționalitate și calitate deosebite, la prețuri accesibile. Cu ajutorul experților în design de la IKEA, viitorii clienți ai magazinului IKEA Timișoara se vor putea bucura din plin de locuințele lor.
IKEA Timișoara are peste 250 de locuri de muncă disponibile
Există mai multe roluri de muncă disponibile în departamentele operaționale, precum vânzări, logistică, relații cu clienții, restaurant. Viitorii colegi sunt invitați să verifice posturile vacante pe www.ikea.ro, secțiunea Lucrând pentru IKEA. Compania oferă multiple oportunități de creștere pe plan profesional, dar și pe plan personal, asigurând șanse egale în ceea ce privește recrutarea și dezvoltarea angajaților.
„Suntem foarte entuziasmați de perspectiva întâmpinării noilor colegi, care vor avea nenumărate oportunități în cadrul unei companii globale. Ne-am luat angajamentul să ne ridicăm la nivelul așteptărilor colegilor noștri și, acolo unde se poate, chiar să depășim aceste așteptări.
Tocmai de aceea, oferim o gamă largă de beneficii profesionale și un mediu de lucru care are în centrul său bunăstarea angajaților, asigurându-ne în același timp că rămânem fideli misiunii noastre de a ajuta cât mai mulți oameni să își împlinească visele legate de amenajarea locuinței”, a declarat Nicoletta Muscinelli.