"Am parcurs nişte recomandări ale Comisiei Europene, pe care le puteţi găsi şi pe pagina de Facebook a Oficiului. Recomandările le vom transpune într-o normă terţiară, astfel încât toţi cei care pot să deruleze o campanie publicitară din domeniul jocurilor de noroc să cunoască ce au voie, ce nu au voie, ce le recomandă să facă, ce le permite sau ce nu le permite. Mă îngrijorează foarte tare abundenţa de reclame din locaţii de foarte mare trafic de minori. Nu vreau să numesc firme sau operatori, vreau doar să vă spun că de multe ori merg prin oraş cu fiica mea, are 17 ani şi ea îmi atrage atenţia: "a mai trecut un autobuz din care nu se vede nici urmă de călător, ci este plin de reclame la jocuri de noroc sau uite banner-ul uriaş pe nu ştiu ce clădire". Vă îndemn la reţinere. Întotdeauna am spus că autoreglementarea este mult mai bună decât dacă aşteptăm să vină o inţiativă, şi ştim că există deja una pe traseu, cu privire la interzicerea totală a reclamelor la jocurile de noroc", a declarat, marţi, Dan Iliovici, preşedintele ONJN, într-o conferinţă de presă. 

De asemenea, Iliovici a mai vorbit şi despre programul "Joc Responsabil", care are ca rol informarea minorilor cu privire la riscurile excesive ale jocurilor de noroc, iar sub umbrela acestui program a fost lansată luni campania "Este în joc viitorul tău!". Aceasta se doreşte a fi un demers de informare şi conştientizare adresat tinerilor sub forma unor evenimente ce vor fi organizate în liceele din toată ţara, în perioada 15 septembrie 2017 – 31 mai 2018. 

În perioada 4-6 septembrie are loc la Romexpo, Entertainment Arena Expo 2017, eveniment care reuneşte0 producători şi distribuitori de jocuri de noroc, rulete, jackpot-uri, VLT, AWP, pariuri, jocuri de noroc on-line, mobilier pentru sălile de joc, precum şi componente şi alte accesorii. 

AGERPRES