“Tazovsky Vodka este primul brand propriu din portofoliul nostru şi o nouă provocare pentru PPD România care intră pe un segment de piaţă extrem de competitiv, cel al brandurilor premium accesibile”, precizează Nearchos Papacharalampous, directorul general al PPD România.
Papacharalampous este de părere că piaţă românescă de băuturi alcoolice este una „matură, cu o ofertă variată şi cu produse bine stabilite, în care vodca îşi adjudecă primul loc în vânzări. Studiile de retail audit demonstrează că acest segment de vodcă este singurul care a crescut în fiecare an în perioada de criză, iar analiza consumatorului a subliniat oportunitatea imensă pe care o are un brand de vodcă de calitate construit astfel încât să răspundă perfect aşteptărilor consumatorului român”.
Produsă după o reţetă originală rusească, Tazovsky Vodka este obţinută printr-un proces de distilare în şapte paşi cu ajutorul unei tehnologii inovative, care transformă un amestec unic de cereale pure într-o băutură perfect echilibrată. Din luna iulie, a început distribuţia la nivel naţional a noului produs.
O echipă formată din specialiştii PPD România şi Ogilvy Group au colaborat, timp de doi ani, pentru a realiza un brand de vodcă de la zero.
PPD a intrat în România, în 2007, printr-un parteneriat pe termen lung cu Diageo, pentru intregul său portofoliu de branduri, printre care se numără Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys, J&B Rare. Ulterior compania şi-a lărgit portofoliul prin parteneriate pentru alte branduri premium internaţionale precum Camus Cognac, Şampania Lanson, vinurile Barton & Guestier.
PPD România a încheiat 2011 cu o cifră de afaceri de circa 27,5 milioane de euro, potrivit datelor companiei.
Consumul de băuturi alcoolice se ridică anual la 18,5 litri pentru fiecare adult român, cu 20% mai mult decât media din Uniunea Europeană, conform datelor Asociaţiei pentru Lupta Împotriva Alcoolismului şi Toxicomaniilor (ALIAT).