Plin cu colecții ready-to-wear, încălțăminte și accesorii cu nume sonore ca Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Napapijri, Marlboro Classics, DKNY Jeans, Scotch&Soda, Superdry (brand recent introdus în portofoliul companiei), Converse, G-Star Raw, Miss Sixty, Killah sau Energie, “Collective” ocupă un spațiu de aproximativ 700 de metri pătrați; odată cu lansarea multibrandului, Elmec aduce în România și brandul Juicy Couture (parte a Liz Clairborne Group)
Implementarea în România a conceptului “Collective” vine ca o urmare firească a globalizării politicii de retail a grupului, spun reprezentanții Elmec; primul magazin “Collective” din grup a fost lansat, în 2008, la Atena, Grecia. Odată cu lansarea noului concept, Galeriile “Famous Brands” din București Mall și Plaza România vor fi rebranduite cu “Collective”.
Elmec România, parte a grupului elen Folli Follie, operează o rețea locală de 44 de magazine – monobranduri (Nike, Converse, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Miss Sixty&Energie) și multibranduri (Collective, Kix, Star Place), magazine de bijuterii și accesorii Folli Follie, plus magazine tip outlet. De 12 ani pe piața locală, Elmec România a rulat, anul trecut, afaceri de peste 45 de milione de euro, potrivit rezultatelor publicate pe site‑ul Ministerului de Finanțe.
Printre concurenții Elmec pe piața de retail de fashion, estimată la un miliard de euro, se numără companii precum Solmar Grup, cel mai vechi retailer pe piață, care deține printre altele franciza Mango în România, Rafar, divizia de fashion a Grupului RTC, care operează lanțul de magazine Debenhams, Inditex, proprietarul Zara, H&M, New Yorker sau C&A.
Importatorul Nike transformă Galeriile “Famous Brands” în “Collective”
3 octombrie 2011, 13:44
Ultima modificare în 3 octombrie 2011, 16:44
Elmec România – distribuitorul autorizat al brandului Nike pe plan local și cel mai mare comerciant de francize din țară, atât ca număr de magazine, cât și ca vânzări –, lansează “Collective”, un concept de magazin multibrand care reunește mărci faimoase din modă. Primul magazin a fost deschis, azi, în Băneasa Shopping City. Un amănunt în plus: rețeaua ”Famous Brands” devine “Collective”.
Etichete: deschidere,
Elmec România,
magazin,
nike
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Se întâmplă: SUA atacă China în „războiul valutar” (și comercial)
- Ionel Blănculescu: „Ieșirea din criză presupune asumarea de riscuri”
- EXCLUSIV VIDEO: Cum arată autostrada Deva-Orăştie după şase luni de la demararea lucrărilor
- Boagiu: Desecretizarea contractului pentru Autostrada Transilvania necesită acordul Bechtel
- Cel mai mare dezastru imobiliar din lume: Arabii se pregătesc de faliment
- Află ce divă latino și ce rocker celebru investesc în turismul de lux
- Traficul de călători pe calea ferată Bucureşti-Constanţa a crescut cu 49%. Când va fi gata tot coridorul?
- Pe cine înjură Anca Boagiu atunci când dă cu maşina într-o groapă?
- Ce va face Wizz Air dacă low costul este gonit de pe aeroportul Băneasa?
- Accizele pentru 2012 prind cursul la maximul anului şi scumpesc benzina şi ţigările