Una dintre principalele provocări pentru deținătorii de magazine online, este activitatea pe blog, reiese din cea mai recentă analiză realizată de DWF - Digital Workforce. Pentru că nu apar articole constant pe blogurile magazinelor de profil, reprezentanții companiilor nu reușesc să vină în ajutorul potențialilor clienți cu informații relevante atunci când aceștia caută să-și rezolve o problemă legată de produsele pe care magazinul online respectiv le comercializează.
Content marketing-ul a devenit o unealtă cheie în mediul online, întrucât prin această activitate poate fi atras trafic nou pe site, având posibilitatea de a creşte credibilitatea în rândul potenţialilor clienţi, precum şi de a-i fideliza pe cei existenţi sau a-i convinge mai repede pe cei care se hotărăsc mai greu să cumpere.
„De câţiva ani, se tot vorbeşte că noul rege în online este conţinutul (content is king), dar foarte puţine magazine online au un plan bine pus la punct în acest sens“, spune Sorin Drăghici, Managing Partner, DWF – Digital Workforce.
Conform spuselor sale, este foarte important să monitorizezi în permanență toate acţiunile pe care le faci, astfel încât să ştii ce funcţionează şi ce nu. ”Doar aşa poţi să îmbunătăţeşti procesele chiar şi atunci când vine vorba de content marketing“, mai spune el.
DWF – Digital Workforce este o agenţie specializată în servicii de optimizare a site-urilor pentru motoarele de căutare.
Aşadar, prin activitatea de content marketing poate fi atras trafic nou pe site, având posibilitatea de a creşte credibilitatea în rândul potenţialilor clienţi, precum şi de a-i fideliza pe cei existenţi sau a-i convinge mai repede pe cei care se hotărăsc mai greu să cumpere.