Cea mai recentă investiție anunțată de companie este în noul showroom de echipamente HoReCa și frigorifice București, al doilea din țară, pentru care s-au cheltuit 150.000 euro.
Primul magazin DAAS de prezentare cu vânzare a fost deschis în primăvara anului 2009, la Constanța.
Compania a încheiat 2011 cu o majorare a cifrei de afaceri de peste 40%, depășind targetul asumat la începutul anului, de 20 de milioane de euro. Divizia Retail a avut o contribuție de 68% la atingerea obiectivului cifrei de afaceri, Horeca a înregistrat 28%, iar divizia Mobilier 4%.
Totodată, cotele de piață ale DAAS s-au majorat de la 28,4% la 31,7% în 2011 pentru Retail și de la 13,5% la 14,5 % pentru divizia Horeca.
În 2005, compania a intrat pe piața frigului comercial, dotând cu echipamente frigorifice primul magazin Real din România, urmat de altele din rețea, precum și de Auchan, Mega Image, Billa, Cora, Interex și, mai recent, Kaufland, Carrefour, Lidl și Metro.
În ce mai investește DAAS?
19 februarie 2012, 18:40
Ultima modificare în 19 februarie 2012, 20:40
Compania DAAS România, furnizor de servicii și echipamente complete pentru industriile Horeca și Retail alimentar și-a bugetat , anul acesta, investiții de aproape 2 milioane de euro numai pentru construcția sediului central din Ploiești.
Etichete: horeca,
investitii,
retail
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Cum se folosesc băncile de imaginea fotbaliștilor
- Lumea Nouă continuă să îmbogățească Spania. După 200 de ani.
- Chevron scapă de o amendă de 9,5 miliarde de dolari
- Obama în vizită la Boeing: „Nu voi rămâne pasiv când concurenții noștri nu respectă regulile comerțului”
- Şpaga din sistemul medical european costă economia UE 120 de miliarde de euro pe an
- Antibiotice Iași mizează pe export
- Zăpada le-a ridicat probleme mari curierilor. Întârzieri de mai mult de 24 de ore
- Rompetrol Rafinare: pierderi de peste 250 milioane de dolari
- Chinezăriile invadează piaţa europeană a jucăriilor
- Rezultate în scădere pentru Lafarge. Producătorul de ciment vrea să vândă din active