Fiindca știm că mulți dintre oameni au plecări destul de des din țară, fie acestea cu scop de muncă sau ca vacanță, zborurile dvs. pot întârzias considerabil, caz în care aveți dreptul să cereți anumite despăgubiri companiei de zbor. Dar ceea ce trebuie să știți este că există anumite situații în care compania nu este obligată de a vă oferi despăgubiri, tocmai de accea azi aducem în subiect următoarea temă:

Care sunt situațiile speciale în care nu primești despăgubire pentru întarzierea unui zbor.

Trebuie să avem o grijă deosebit de mare la criteriile impuse de o companie de zbor cu privire la conpensații și despăgubiri deoarece aceștia au și niște situații în care nu sunt obligați prin lege să vă plătească despăgubirile menționate anterior. Acestea sunt mai multe, dar începem cu cele mai fregvente, oferite de către prietenii noștri de la airclaim

1. Dacă ați fost anunțat de zborul dvs. care ulterior a avut întârziere sau anulare cu minim două săptămâni de mutarea orei sau anularea acestuia.

2. Dacă ați fost informat cu privire la anularea unui zbor cu minim 7 zile înainte de anularea acestuia și redirecționat către o altă linie de zbor care are plecare cu minim 2 ore înaintea orei prestabilite în bilet și ajunge la destinație cu minim două ore înaintea orei de aterizare presabilite în același bilet.

3. Daca operatorul de transport aerian poate face dovada ca anularea este cauzata de imprejurari exceptionale care nu au putut fi evitate, in ciuda adoptarii tuturor masurilor posibile (lovituri de stat, vulcani care erup, incendii, conditii meteo extreme). Atentie la conditiile meteo extreme: de exemplu, daca un avion al companiei la care ai tu bilet nu decoleaza de pe aeroport invocand motive legate de vreme (ninsoare, ceata, etc), dar toate celelalte avioane de pe acelasi aeroport decoleaza, chiar daca acele conditii meteo au fost asa cum le spune compania aeriana ai putea fi totusi eligibil pentru aceasta compensatie si trebuie verificate mai multe aspecte de catre compania intermediara care iti depune cererea de compansare (claim).

Și lista se poate continua, dar pentru a vedea care sunt toate situațiile speciale în care nu poți primi compensatie pentru intarziere zbor și ce să faci în acest caz, cel mai bine este să vizitezi site-ul: https://www.airclaim.com