Când poate fi trimis indexul autocitit al Hidroelectrica

Hidroelectrica a anunțat datele în care utilizatorii pot înregistra indexul pentru luna decembrie 2023. Conform declarației emise de reprezentanții celui mai mare furnizor de energie al statului, procesul de citire și transmitere a indexului Hidroelectrica pentru această lună poate fi făcut doar în anumite zile.

Puteți transmite gratuit indexul autocitit al Hidroelectrica la numărul de telefon: 0800.800.359.

Citirea indexului la Hidroelectrica este programată în intervalul 24-28 decembrie 2023, începând de mâine. Procesul se va desfășura timp de cinci zile.

Pentru informații suplimentare, vă invităm să apelați serviciul Call Center la numărul de telefon: 021.9834.

Cu trei zile în urmă, Hidroelectrica a demarat procesul de emitere a facturilor pentru luna noiembrie. În prezent, compania are, în total, circa 600.000 de clienți.

Hidroelectrica, liderul în producția de energie din România, vine și cu o altă noutate. Compania a introdus recent aplicația mobilă iHidro, dedicată celor aproape 600.000 de clienți ai săi. Această aplicație poate fi descărcată atât din App Store, cât și din Google Play.

iHidro, aplicația Hidroelectrica, oferă clienților posibilitatea de a-și plăti facturile într-un timp mai scurt, de a accesa istoricul facturilor, de a verifica soldul și de a transmite indexul lună de lună, printre alte funcționalități utile.

iHidro poate fi descărcată fie din Google Play Store, fie din App Store, în funcție de sistemul de operare al dispozitivului dumneavoastră.

Restanțierii companiei au posibilitatea de a solicita eșalonarea facturilor

La începutul anului, Hidroelectrica a comunicat că cei care întâmpină dificultăți în plata facturilor pot alege eșalonarea sumelor pe o perioadă de șase luni. Compania oferă o marjă generoasă pentru plată, de 45 de zile pentru clienții casnici și 30 de zile pentru consumatorii non-casnici, în aceste intervale nefiind aplicate penalități.

Solicitarea pentru eșalonare poate fi efectuată online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor.

În legătură cu opțiunea de a plăti facturile în rate, Hidroelectrica a informat cu câteva luni în urmă că, în cazul în care suma de plată este considerată prea mare, clienții companiei au posibilitatea de a achita factura în rate, dar este necesar să depună o cerere în acest sens.

Cererea pentru eșalonarea plății poate fi trimisă și la adresa de e-mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica, precum și la sediul central al companiei. Eșalonarea plății poate fi realizată într-un interval de până la șase rate lunare.

Eșalonarea plății poate fi solicitată online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor Hidroelectrica.

Vă invităm să accesați următoarele modele de cereri:

FORMULAR CLIENT CASNIC

FORMULAR CLIENT BUSINESS