Auchan Retail România și Poșta Română au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale din țară. Proiectul debutează cu o etapă pilot în 4 oficii poștale din Pitești. Inaugurarea a avut loc astăzi (vineri – n.r.), în prezența directorilor generali ai celor două companii”, potrivit unui comunicat de presă emis, vineri după-amiază, de Poșta Română.

Potrivit comunicatului de presă, gama selecționată și pusă la dispoziție de „by Auchan” este formată din aproximativ 150 de produse alimentare și este expusă pe o suprafață de vânzare de 10-12 metri pătrați în incinta oficiilor poștale.

În curând, cetățenii români vor putea găsi produse de băcănie, băuturi răcoritoare, snacks-uri sărate, dar și o selecție de produse nealimentare.

„Prin acest proiect deschidem o nouă perspectivă asupra pieței, prin diversificarea plajei de servicii oferite clienților în oficiile poștale. În același spațiu în care aceștia vor accesa serviciile noastre clasice, de astăzi, vor beneficia de o ofertă bogată de produse alimentare și nealimentare din portofoliul partenerului nostru, ceea ce va avea un efect pozitiv pentru consumatorii care îşi doresc să poată rezolva lucrurile repede şi uşor”, a declarat Valentin Ștefan, Directorul General al Companiei Naționale Poșta Română.

Potrivit spuselor sale, în funcție de gradul de satisfacție înregistrat în rândul clienților români în urma etapei pilot, Auchan Retail România și Poșta Română își propun o extindere la scară largă a proiectului respectiv care să acopere, treptat, un număr mare de oficii poștale din țara noastră.

Amintim faptul că, recent, Valentin Ştefan a spus că instituția pe care o conduce are nevoie de o schimbare. Acesta vrea să desființeze anumite posturi, dar, în același timp, să facă și angajări.

Poşta Română face angajări: Avem nevoie de forţă de muncă. Se vor desfiinţa totuşi anumite posturi

Directorul Poştei Române, Valentin Ştefan, a afirmat că în cadrul instituției pe care o conduce este nevoie de o schimbare.

„Este nevoie de o schimbare administrativă în cadrul companiei, să se mute de la o structură de control către una de suport pentru operaţional, să se pună mai mult acces pe interacţiunea cu clientul, şi în al doilea rând, să se tehnologizeze.

Trebuie să investim în angajaţii noştri, ceea ce înseamnă măriri de salarii, condiţii de lucru mai bune, de la salarii crescute, venituri crescute, la uniforme sau orice altceva ce ţine de locul de muncă.”, spus acesta, miercuri, la Profit News TV.

Poşta Română are nevoie de angajaţi

„Avem nevoie de forţă de muncă, angajăm oameni, cine vrea să lucreze, poate să vină, este nevoie. Sunt unele structuri în cadrul administraţiei centrale de care compania nu mai are nevoie, şi aceştia vor avea posibilitatea să îşi desfăşoare activitatea în operaţional.

Poșta Română desfiinţează posturi, nu dă afară oameni, probabil vor fi unii angajaţi care nu vor dori să îşi schimbe activitatea şi vor fi concediaţi. Avem mai multe direcţii care vor fi comasate, posturile de conducere se vor schimba, vor fi mai puţini şefi, asta ne dorim, debirocratizare, folosirea tehnologiei mai mult.”, a adăugat Valentin Ștefan.

„Ne dorim să aibă salarii mai bune, să fie mai productivi. O să încercăm să îi ajutăm să îşi crească veniturile, prin sistem de bonusare, să primească parte din profitul Poştei Române. Încercăm să reaşezăm salariile pentru a creşte veniturile tuturor. Încercăm să cumpărăm uniforme pentru angajaţii noştri, pare mărunt, dar e importtant să aibă acest simbol, al uniformei”, a completat el.

Salariile cresc cu 15% la nivelul companiei

Compania Naţională Poşta Română va demara o nouă strategie de dezvoltare şi diversificare economică pentru creşterea calităţii serviciilor şi reorganizarea aparatului administrativ, în baza unui Memorandum propus de Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării şi aprobat de Guvernul României, a anunţat, luni, operatorul poştal naţional, într-un comunicat de presă         .

„Ţintirea obiectivelor de business ale companiei va avea ca scop eficientizarea activităţii operaţionale. În mod concret, acest lucru va aduce o creştere cu 15% a salariului minim la nivelul companiei, ajungându-se, astfel, la venituri mai mari pentru 70% dintre salariaţi.

Nu vom uita nici aspectul important al condiţiilor de lucru, care, prin investiţii corect direcţionate, vor ridica standardul de calitate, astfel încât să putem aduce o altfel de poziţionare a salariatului faţă de nevoile clienţilor noştri”, a declarat Valentin Ştefan.

Potrivit companiei respective, strategia de dezvoltare prevăzută în documentul aprobat la nivelul Executivului urmăreşte modernizarea companiei prin digitalizare, automatizare, robotizare şi tehnologizare (DART), cu scopul de a creşte cota de piaţă în sectorul economic al serviciilor poştale.