Aflat într-o vizită la Deva, ministrul Transporturilor s-a arătat nemulţumit de întârzierile înregistrate de CFR, precum şi de condiţiile în care se călătoreşte cu trenul. „În ultimele patru zile am mers de două ori cu trenul, o să mai merg de multe ori. Aş fi vrut să fie incognito şi acum, din păcate n-a fost incognito. Sunt nemulţumit de faptul că trenurile întârzie şi nu am auzit să fi fost viscol, să se fi prăbuşit terasamentul. Întârziem la Deva, întârziem de la Bucureşti la Constanţa, nu este normal. (…) Nu este un secret pentru mine şi aş fi demagog să vă spun că sunt excepţionale (n. r. – condiţiile). Categoric nu sunt pentru secolul 21. Materialul rulant este învechit, practic vagoanele noi sunt în număr nesemnificativ”, a mai spus ministrul.
Acesta a precizat că una dintre preocupările sale prioritare va fi reabilitarea căii ferate, în general, deci şi a segmentului de Călători.
În opinia acestuia, o sursă importantă de fonduri pentru rezolvarea problemelor care trebuie rezolvate în România în domeniul transporturilor, inclusiv în cel al căilor ferate, sunt fondurile europene. „Vreau să vă spun că fonduri se găsesc. Nu este vorba neapărat de bani naţionali. Putem să atragem fonduri europene, dar ca să atragem fonduri europene trebuie să muncim, să scriem proiecte, să le depunem, să ne ducem de 22 de ori pe lună la Bruxelles şi o să avem succes. Eu am condus o companie de apă, din Constanţa, care pe POS Mediu este pe locul patru în România, ca şi entităţi în general, între ministere, ca şi volum de fonduri absorbite. (…) Să zicem, o voce maliţioasă din mass-media a prezentat printre problemele mele mari, pentru care nu ar fi trebuit să fiu promovat ministru, că eu conduc o companie de apă care s-a dedulcit la fonduri europene. Îmi propun ca şi Ministerul Transporturilor să se dedulcească la greu la fonduri europene”, a spus Felix Stroe. Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, se află marţi într-o vizită în judeţul Hunedoara, el urmând să evalueze stadiul lucrărilor pe un tronson al autostrăzii Lugoj-Deva. Agerpres