În plină criză, 15 români şi-au comandat cel mai nou model Ferrari

Modelul 458 Italia, cel mai nou bolid Ferrari care are un preţ de aproape 200.000 de euro, a fost comandat de 15 clienţi români neafectaţi de criză. Numărul de comenzi este mai mare decât plafonul alocat anul acesta companiei Forza Rossa, importatorul Ferrari pe piaţa locală, de doar 11 unităţi. Forza Rossa a început să primească comenzi pentru modelul Ferrari 458 Italia din a doua parte a lunii februarie. Companiei i-au fost alocate anul acesta 11 unităţi din acest model, îns

Modelul 458 Italia, cel mai nou bolid Ferrari care are un preţ de aproape 200.000 de euro, a fost comandat de 15 clienţi români neafectaţi de criză. Numărul de comenzi este mai mare decât plafonul alocat anul acesta companiei Forza Rossa, importatorul Ferrari pe piaţa locală, de doar 11 unităţi.

Forza Rossa a început să primească comenzi pentru modelul Ferrari 458 Italia din a doua parte a lunii februarie. Companiei i-au fost alocate anul acesta 11 unităţi din acest model, însă până în prezent 15 persoane au comandat astfel de autovehicule, potrivit lui Ion Bazac, şeful Forza Rossa.

În privinţa livrărilor, Bazac a declarat pentru capital.ro ca „prima livrare Ferrari în România va avea loc în două săptămâni, în perioada 15-20 martie”. Perioada de aşteptare diferă în funcţie de model, însă  „un minim ar fi de 6 luni, iar un maxim de 14 luni pentru modelele 458 Italia”, a adăugat Bazac.

Forza Rossa a comercializat, anul trecut, în ţara noastră 25 de modele Ferrari: Scuderia Spider – 4 unităţi, 599 GTB – 6 unităţi, Scaglietti One to One – 3 unităţi, California – 9 unităţi, F430 – 3 unităţi.

Anul acesta, în Romania, vor fi aduse tot 25 de modele, cele mai multe fiind 458 Italia.  „În acest an vom comercializa modelele: 458 Italia, California, 599 GTB, Scaglietti One to One şi modelul serie limitata 599 GTB, a spus Bazac.

Cine cumpără Ferrari în ţara noastră

„Sunt două categorii de clienţi: În prima categorie se încadrează clienţii pasionaţi de brand, de performanţa extraordinară, unică, pe care o trăiesc când se află la volanul unui Ferrari. Clientul din această categorie are o vârstă cuprinsă între 25 şi 70 de ani, este un high executive al unei mari companii sau este o persoană cu profesie liberală, avocat, notar, etc. În a doua categorie se găsesc persoanele care iubesc luxul sub toate formele sale şi achiziţionează produse şi servicii exclusiviste”, explică Bazac.

Forza Rossa a refuzat, anul trecut, în jur de 20 de potenţiali clienţi pentru modul ostentativ în care îşi afişau banii. Anul acesta, importatorul nu s-a mai confruntat cu astfel de probleme, „în ultima perioada nu au fost cereri de cumpărare de la clienţi cu probleme de eligibilitate”, a afirmat Bazac.

Clubul Ferrari România: 50 de membri

Cei care îşi cumpără o maşină devin automat membri ai clubului Ferrari şi beneficiază de o mulţime de avantaje precum: participarea la evenimente organizate de producător atât pe plan local, cât şi în ţara de origine, pot vizita fabrica, pot participa la competiţii sportive şi pot lua cursuri de pilotaj la pista de teste de la Fiorano.

În ţara noastră, Ferrari Owners Club numără aproximativ 50 de membri şi beneficiează de o locaţie specială, care se află deasupra showroom-ului din Otopeni. Clubul a fost realizat de Roberto Nicolis, arhitect care are în palmares câştigarea premiului pentru cel mai Fancy Club din Europa.

„Pentru membrii Ferrari Owners Club şi invitaţii lor organizăm periodic evenimente în care mixăm teme tehnice cu componente de life style”, a declarat Bazac.

Machetele, cele mai căutate în Ferrari Store

Primul Magazin Ferrari Store deţinut de Forza Rossa a fost inaugurat în data de 5 decembrie 2009. În prima lună de funcţionare, încasările au atins suma de 110.000 euro.  Produsele cu cel mai mare succes la cumpărători au fost: bicicletele pentru copii, dar şi pentru adulţi, carturi, maşini electrice, salopete tip F1 şi au fost vândute peste 100 de machete de diferite dimensiuni.

În magazin există şi un monopost de Formula 1 de vânzare.  „Monopostul expus în vitrina Ferrari Store de pe Calea Victoriei este de vânzare la preţul de 170.000 euro plus TVA. Acest preţ este doar pentru caroseria originală, motorul se poate comanda separat”, potrivit lui Bazac.

Ferrari 458 Italia

Ferrari 458 Italia a fost construit la Maranello şi este succesorul modelului F430. A fost prezentat prima data la Salonul Auto de la Frankfurt din 2009 şi este cele mai rapid Ferrari construit vreodată. Bolidul atinge 100 km/h în doar 3,4 secunde, iar viteza maximă este de 325 km/h.

Motor: V8, 4,5 litri, 570 CP
Transmisie: automată, 7+1 trepte
Consum mixt: 13,3 l/100 km
Emisii C02: 307 g/km
Viteza maximă: 325 km/h
Preţ:198.611 euro.