Lanţul de magazine Wal-Mart a anunţat că va crea în acest an până la 22.000 de locuri de muncă în Statele Unite. Anul trecut, retailerul a angajat 33.800 de noi locuri de muncă în SUA, cifră care a inclus şi angajările în cadrul diviziei Sam's Club. Wal-Mart a anunţat, de asemenea, că şi-a majorat cota de piaţă, în ciuda climatului economic defavorabil, datorită preţurilor scăzute pe care le practică, atât la alimente cât şi la electronice. Cu toate acestea,
Lanţul de magazine Wal-Mart a anunţat că va crea în acest an până la 22.000 de locuri de muncă în Statele Unite.
Anul trecut, retailerul a angajat 33.800 de noi locuri de muncă în SUA, cifră care a inclus şi angajările în cadrul diviziei Sam’s Club.
Wal-Mart a anunţat, de asemenea, că şi-a majorat cota de piaţă, în ciuda climatului economic defavorabil, datorită preţurilor scăzute pe care le practică, atât la alimente cât şi la electronice.
Cu toate acestea, lanţul de magazine nu a fost imun crizei economice. În cadrul unei întâlniri, directorii au decis temperarea ritmului de expansiune a unităţilor din SUA şi concentrarea pe consolidarea celor deja existente.
Wal-Mart a precizat că noile poziţii din cadrul grupului vor fi la nivel de operaţiuni de retail, inclusiv casierie, administrare de magazine sau farmacii.
Anunţul Wal-Mart a venit după ce mai mulţi retaileri americani, printre care Target Corp şi Macy’s Inc, au făcut concedieri masive ca urmare a recesiunii.
SURSA: „Denver Post”