Activitatea de blocare va avea loc non-stop în parcările de reședință, respectiv între orele 20 și 6 de luni până sâmbătă și între 16 și 6 duminica în parcările de utilitate publică, pe drumurile publice sau pe terenurile aparţinând domeniului public sau privat al Municipiului Bucureşti.
Decizia a intrat în vigoare începând din 15 februarie, iar taxa de deblocare a roților este de 300 de lei. Activitatea va fi prestată de Administrația Domeniului Public și nu poate fi externalizată.
De această măsură vor fi scutite vehiculele aparținând ambulanței, Primăriei Municipiului Bucurețti, Primăriei Sector 4, Instituției Prefectului, Protecției Civile, Poliției, Poliției Locale, ISU, Jandarmeriei, Ministerului Apărării Naționale, Ministerului Justiției – Direcția Penitenciarelor, Ministerului Administrației și Intemelor, SMURD, unităților speciale ale SRI și SPP, aflate în misiune.
De asemenea, vor scăpa de blocare vehiculele destinate intervențiilor la avariile de infrastructură, cele destinate tractării autovehiculelor avariate, cele aparținând societăților de salubrizare care efectuează serviciul de salubrizare în sectorul 4 și cele autorizate de Primăria Sectorului 4.