În ţara cu cele mai mici restaurante, McDonald’s pune accent pe mărime

McDonald’s schimbă strategia de dezvoltare în Japonia, cea mai mare piaţă pentru lanţul de restaurante fast-food după SUA. Anul trecut, McDonald’s avea peste 3.600 de restaurant în Ţara Soarelui Răsare, Japonia fiind însă în top şi cu cel mai mic restaurant McDonald’s, mai exact în Tokyo.

CEO-ul McDonald’s Japonia, Eiko Harada, a anunţat săptămâna trecută că vor fi închise anual între 150 şi 200 de unităţi de mici dimensiuni şi vor fi deschise retaurante cu suprafeţe mari.

"Dacă nu vom stimula capacităţile din restaurantele noastre, nu vom fi în măsură să îndeplinim nevoile clienţilor", a spus Harada. Potrivit acestuia, anul trecut au fost închise în Japonia peste 430 de restaurant mici.

Noile unităţi McDonald’s din Japonia vor avea dimensiuni mult mai mari, de tipul celor inaugurate săptămâna trecută şi care au 300 de locuri, fiecare restaurant având câte două etaje.

Strategia McDonald’s nu este una noua, ea fiind demarată încă de acum doi ani, atunci când acelaşi CEO anunţa că vor fi închise magazinele cu suprafeţe mai mici de 165 mp.