Pentru a își promova produsele din catalogul toamnă-iarnă 2018, retailerul american Supreme a decis să cumpere spațiu publictar pe prima pagină a cotidianului New York Post. Conform presei americane, toate exemplarele ziarului au fost vândute în cursul dimineții de ieri, înainte de prânz, iar publisherul companiei, Jesse Angelo a anunțat că ediția a „zburat de pe rafturi”.
Surprinzătoarea evoluție a vânzărilor New York Post de ieri a generat o adevărată nebunie pe Amazon, unde un ziar cu reclama Supreme pe copertă se vinde acum cu 46 USD. De asemenea, unii comercianți de ziare au declarat că au vândut „en-gros” ceea ce mai aveau din publicație cu un preț de 80 de dolari pentru 10 exemplare.
Dar cine este Supreme, retailerul care a dat peste cap piața de presă din SUA? Ei bine, primul magazin al firmei s-a deschis în 1994 pe Lafayette Street din Manhatan și a devenit rapid o țintă pentru amatorii de skating. În plus, grație unei puternice și îndelungate campanii de marketing, brandul Supreme a avut colaborări cu designeri, artiști, sportivi și muzicieni cunoscuți în Statele Unite. Unele dintre produsele Supreme sunt cât se poate de controversate, ele având imprimate scene din Biblie sau cuvinte obscene.