In varf…

1. „Mafia” – Academia Catavencu
Proaspat, surprinzator, amuzant si la obiect.
2. „Cocosul” – Dialog
O idee percutanta, simpla si surprinzatoare pentru a face un mesaj in primul rand placut si, tot in primul rand, memorabil.
3. „Indrazneste” – Connex
Un exemplu excelent de reclama institutionala, intr-o categorie unde poti foarte usor sa-ti faci propaganda sforaitoare. Nu este cazul acestui spot TV, care reuseste sa transmita intr-un mod emotionant un mesaj profund uman, inspirat din viata de toate zilele. Exprima atitudinea unei marci, care castiga astfel valoare.

In groapa…

1. „Arata ce poti!” – Campanie antifumat
Nearatand ei ce pot, cum pot sa le ceara asta tinerilor? Un spot cel putin dubios, de care iti vine pana la urma sa razi. Ca daca te-ai enerva, ti-ai aprinde oricum o tigara. Pacat de intentia de a face o astfel de campanie.
2. „Agentia si clientul” – Dialog
O glumita reusita, probabil, intr-o prezentare la client, insa adresata marelui public, din pacate. Iar marelui public fie ca i se rupe de agentii, fie nu ii este cunoscut faptul ca reclamele sunt facute de terti pentru marca respectiva. Un mesaj care, din dorinta de a fi transmis cat mai simplu, a devenit cum nu se poate mai plin de notiuni cvasistraine consumatorilor.
3. „Burebista” – Berea Caraiman
O naiva poveste cu spuma de legenda invaluie complet marca, in loc s-o dezvaluie. Totul culmineaza cu o perla de slogan, „Berea, frate cu romanul”, mai soro! Iar daca stau sa ma gandesc bine, as scoate pe piata berea „Burebista”, ca n-ar mai avea nevoie de reclama ca sa se vanda, fiindca o fac altii…