Noile magazine ECCO introduc un nou concept store, care confera magazinului o imagine mai modern.
"Planurile pentru următorii ani vizează deschiderea a câte doua magazine pe an. În 2014, s-a alocat un buget de investitii de 300.000 euro pentru deschiderea de noi magazine şi reamenajarea altora două sub un nou concept", precizează Victor Tighinean, Managing Director ECCO România.
În toamnă, ECCO aniversează un deceniu de existenţă în România şi deschide încă doua noi magazine. Astfel, reţeaua locală a retailerului danez va ajunge la 20 de magazine.
Brandul Ecco, devenit astăzi al doilea cel mai mare producător de încălţăminte din lume, a fost adus în ţară de Victor Tighinean, de profesie medic chirurg. După şapte ani de prezenţă în sistem de franciză, începând cu 2011 firma-mamă a decis să intre direct pe piaţă şi să preia lanţul de magazine, iar Victor Tighinean a rămas la conducerea businessului Ecco în România; compania a încheiat 2013 cu vânzări de circa 5,1 mil euro şi un profit net de 34.000 de euro, potrivit datelor de la Ministerul Finaţelor.
La nivel de preţuri, Ecco concurează cu branduri precum Musette, Otter, Il Passo, Reno sau Bata
Un român îşi cumpără în medie două-trei perechi de pantofi pe an, pe care cheltuie în medie circa 63 de lei (circa 15 euro). Piaţa locală de încălţăminte a fost evaluată anul trecut la circa 650 milioane de euro (46 de milioane de perechi).