La numai o lună de la deschiderea, în Salonic, a primului magazin de brand Farmec, firma G2D SPC, partenerul elen al producătorului român de cosmetice Farmec, deschide, în orașul Katerini, al doilea magazin din Grecia.
”Produsele noastre sunt populare în rândul consumatorilor greci (…).Magazinul din Katerini găzduiește pe rafturile sale cele mai noi game din portofoliul Farmec, dar şi alte branduri consacrate ale companiei”, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec.
Primul magazin de brand Farmec din afara țării este situat în Sharjah, Emiratele Unite Arabe, și a fost deschis în 2003. De asemenea, Farmec deține din 2013 un magazin de brand și în Budapesta, într-o clădire monument istoric din zona Corvin; tot aici funcționează și un salon cosmetic unde consumatoarele beneficiază de tratamente de înfrumusețare cu produse Farmec.
În România, Farmec deține şase magazine proprii în Cluj Napoca , Arad, Timișoara şi Târgu Mureș.
În prima jumătate a anului în curs, Farmec Cluj-Napoca a înregistrat o cifră de afaceri de 75,2 mil. lei, în creştere cu 6,13% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările au fost impulsionate în mare măsură de lansarea unor noi produse sau extinderea unor game deja existente (ex. extinderea gamelor de produse de curățenie Nufăr și Triumf, lansarea produselor noi de depilare pe bază de ceară albă și argan, extinderea gamei Farmec Natural, lansarea colecției de vară a lacurilor de unghii Farmec Collection, precum și îmbogățirea gamei de oje Farmec Ultrarezistent și lansarea gamei ArganPlus, destinată exclusiv îngrijirii părului).
Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.
Vânzările de produse de îngrijire personală şi frumuseţe au totalizat, anul trecut, în România, aproximativ 963 de milioane euro, potrivit Euromonitor, corpul de statistică economică al UE. Cu un avans timid (sub 1%) faţă de 2012, piaţa autohtonă este încă departe de ţările occidentale, unde consumulul de cosmetice e de patru-şase ori mai mare. Şi mai exact, un român cheltuie anual pe astfel de produse în jur de 50 de euro, adică nici cinci euro pe lună.