Astfel, creatorii care sunt înscriși în programul de monetizare a conținutului vor putea acum să câștige bani din vizualizările poveștilor lor pe platformă.

Meta a anunțat că posibilitatea de a câștiga bani din Povești (Stories) este disponibilă la nivel global și se bazează pe performanță. Pentru a fi monetizate, Poveștile trebuie să fie publice.

Creatorii care nu sunt deja înscriși în programul de monetizare a conținutului pot aplica pe site-ul Meta pentru a fi luați în considerare. Această nouă opțiune reprezintă o încercare din partea Meta de a încuraja creatorii să posteze pe Facebook, în loc de Instagram sau alte aplicații concurente, potrivit Engadget.

Noua decizie privind Stories vine după programul anunțat deja în ianuarie

În luna ianuarie, Meta a lansat un program inedit, oferind 5.000 de dolari suplimentari creatorilor care aveau deja o prezență pe o altă platformă de social media.

Scopul acestui program era de a încuraja aceștia să posteze o cantitate mai mare de fotografii și videoclipuri pe Facebook.

Vorbim despre fotografii și clipuri video care dispar în 24 de ore

„Stories” este un format captivant și creativ care permite utilizatorilor de pe Facebook, Messenger și Instagram să vizualizeze și să distribuie momente din viața lor de zi cu zi prin fotografii și clipuri video care dispar în 24 de ore (cu excepția cazului în care sunt salvate). O funcție similară există și pe WhatsApp, denumită „Stare WhatsApp”.

Acest format devine și mai atractiv cu ajutorul instrumentelor creative, precum stickere, emoji, GIF-uri sau efecte vizuale precum Boomerang și Hyperlapse. De asemenea, utilizatorii pot adăuga efecte de realitate augmentată pentru a îmbogăți poveștile.

La nivel global, sunt distribuite zilnic un miliard de „povești” pe Facebook, Messenger, Instagram și WhatsApp.

Date concrete

Crearea de povești și reclame în Stories reprezintă o modalitate excelentă prin care afacerile pot interacționa cu utilizatorii. Iată câteva date relevante:

  • Peste jumătate dintre utilizatorii de pe Instagram la nivel global utilizează zilnic Stories și Fluxul.
  • Peste jumătate dintre respondenții care utilizează Stories au declarat că, datorită acestora, efectuează mai multe achiziții online.
  • Aproximativ 68% dintre respondenți au afirmat că folosesc povești în cel puțin alte trei aplicații, cel puțin o dată pe săptămână.

Aceste statistici sugerează că Stories este un instrument eficient pentru afaceri, oferindu-le oportunitatea de a ajunge la o audiență largă și de a stimula achizițiile online.