Încep înscrierile la Internetics

Înscrierile la Internetics 2009 încep astăzi, 1 septembrie, şi se vor putea face online, pe site-ul  www.internetics.ro, până la data de 1 octombrie. Festivalul se adresează agenţiilor full service, de branding şi interactive, diviziilor de online şi shopurilor de design online. Participanţii îşi pot înscrie lucrările în cele trei categorii de concurs: Site-uri, mocrosite-uri şi bloguri de promovare, Best use of şi Campanii interactive. Sunt eligibile lucrările realizat

Înscrierile la Internetics 2009 încep astăzi, 1 septembrie, şi se vor putea face online, pe site-ul  www.internetics.ro, până la data de 1 octombrie.

Festivalul se adresează agenţiilor full service, de branding şi interactive, diviziilor de online şi shopurilor de design online.

Participanţii îşi pot înscrie lucrările în cele trei categorii de concurs: Site-uri, mocrosite-uri şi bloguri de promovare, Best use of şi Campanii interactive. Sunt eligibile lucrările realizate până la data de 1 septembrie, încheiate sau aflate în curs de desfăşurare.

Taxa de înscriere în competiţie este de 200 RON + TVA – pentru categoriile de Campanii interactive şi Site-uri, micro-site-uri şi bloguri de promovare, 100 RON + TVA –  pentru categoria de Best Use of. Membrii Asociaţiei IAB România vor beneficia de o reducere de 20%.

Aflat la cea de-a noua ediţie, Internetics s-a repoziţionat ca un festival de branding, marketing şi advertising online, care premiază creativitatea online şi setează standarde alături de un juriu competent, format din specialişti ai marcomului românesc.

Juriul Internetics 2009 este format din: Alin Zăinescu (StatusPimp), Beatrice Daniş (BrandTailors), Bogdan Brânzaş (Brânzaş), Costin Radu (IQads şi SMARK), Cristian Manafu (Prodigy° şi Evensys), Cristina Micu (ING), Daniel Gavrilă (Glue şi Patres), Daniel Ionescu (P&G ), Eduard Croitoru (Dacia), Eugen Erhan, (Brandient), Harry Ioncică (SABMiller), Ionuţ Oprea (Standout), Iulian Pădurariu (Trout & Partners România), Liliana Caimacan (Dove – Unilever South Central Europe), Marian Chiracheş (Wrigley România), Natalia Stroe (Coca-Cola Company), Oana Şolcă (Orange România), Răzvan Mătăşel (Arsenoaiei & Mătăşel), Ştefan Liuţe (Grapefruit) şi Stephanie Jackson ( Vodafone România).

Ediţia 2009 aduce, pe lângă juriul format din specialişti de branding, marketing şi publicitate, un juriu secundar format din bloggeri: Ionuţ Popa (www.ionutpopa.ro), Marius Sescu (www.mariussescu.ro), Alexandru Negrea (https://buddha.voce.ro), Cetin Ametcea (www.arhiblog.ro) şi Costin Cocioabă (www.refresh.ro). Juriul secundar va acorda premii extra concurs la secţiunile Best Use of Advertising Games, Best Use of Banners, Best Use of  Viral Video şi Best Use of E-mail Marketing.