Miercuri, 18 iulie, începe ediţia a 6-a a festivalului Electric Castle de pe domeniul castelului Banffy. Porţile se vor deschide începând cu orele 14:00.
Cum ajungi
Primele autobuze către Electric Castle vor porni către Bonțida miercuri, la ora 8:00, un detaliu important de știut mai ales pentru cei care se vor caza în campingul festivalului și care vor avea acces la acesta începând de la ora 10:00, scrie cluju.ro.
Autobuzele vor circula non-stop, la intervale de maxim 20 de minute (mult mai scurte în perioadele de vârf) și vor avea în Cluj-Napoca două stații: una la Sala Sporturilor „Horia Demian” și o stație la Iulius Mall. Costul unei călătorii este de 12 lei și poate fi achitat cash sau direct cu brățara de festival. Premium shuttles sunt, de asemenea, puse la dispoziția publicului, în stația de la Iulius Mall.
La Electric Castle se poate ajunge și cu trenul; toate trenurile care tranzitează localitatea Bonțida, indiferent de destinația finală, vor opri aici în cele 5 zile de eveniment.
Tarom a pregătit o surpriză festivalierilor și a pus la dispoziție 100 de bilete gratuite pe ruta București – Cluj‑Napoca – București. Autoturismele personale sunt o opțiune valabilă, festivalul având pregătite 6.000 locuri de parcare, a căror utilizare ar trebui să fie atent chibzuită din motive practice, dar și de mediu.
Reguli de acces la Electric Castle 2018:
Accesul pe teritoriul festivalului se face începând cu 18 iulie, ora 14:00 iar în zona de camping de la ora 10:00.
Toți participanții sunt verificați la intrare cu privire la respectarea prevederilor Regulamentului, în scopul asigurării siguranței lor și a celorlalți participanți, precum și pentru buna desfășurare a festivalului. În cazul în care un participant refuză verificarea, organizatorul își rezerva dreptul de a nu ii permite accesul în festival, pe răspunderea participantului.
Accesul în festival se face doar pe baza unei brățări oferite de Organizator la intrarea in festival, in baza biletului/invitatiei valabile. Doar o brăţară intactă, purtată la mână, asigură participantului dreptul de a intra in perimetrul festivalului.
Toti participanții la eveniment vor avea asupra lor un act de identitate valid, în scopul verificării conformității biletului/invitației și validarii acestuia.
Lucruri interzise la festival
Organizatorii recomandă ca pregătirea bagajelor să fie făcută doar după citirea atentă a regulamentului ce prevede în detaliu obiectele cu care este permis accesul în festival. Dacă e evident că armele, drogurile sau bicicletele vor sta departe de aria festivalului, e la fel de important de reținut că nu este permis accesul cu niciun fel de obiect din sticlă, graffitti, animale sau instrumente muzicale.
Lista completă poate fi studiată aici https://bit.ly/2LjZKse
Plata pentru servicii și produse în cadrul festivalului
Plata serviciilor si produselor in incinta evenimentului se va face cu Brățara RFID (Radio Frequency IDentification), însă sunt parteneri care acceptă şi plata cash sau card mastercard contactless.
Incarcarea Bratarii RFID poate fi realizata on-line prin intermediul interfaței Intellipay sau la fata locului prin plata Cash sau cu cardul bancar la oricare din punctele de incarcare.
Pe întreg perimetru Festivalului se pun la dispoziţie participanţilor locuri de incarcare a Bratarilor RFID in locuri special amenajate si semnalizate. Incarcarea acestora da dreptul posesorilor de a achizitiona produse şi servicii disponibile în cadrul evenimentului.
Sumele neutilizate de pe Brățara RFID pot fi preschimbate în bani imediat dupa incarcarea Brățării RFID prin procesul denumit Returnare sume ramase necheltuite pe Bratara RFID.
Ce oferă festivalul
Facilitățile puse la dispoziție egalează oferta din orice zonă urbană: supermarketul Lidl va fi deschis din prima zi, iar zona de food court include nu mai puțin de 40 de vendors cu o ofertă generoasă în diversitate și conținut.
Locuri gratuite de încărcare a telefoanelor, rețea WI-FI pe întreaga suprafață a festivalului, un laundromat, 700 de dulăpioare oferite tot gratuit, totul este pregătit pentru a asigura un confort maxim.
În așteptarea concertelor de pe cele 9 scene ale festivalului, publicul va avea de ales între zeci de activități și experiențe.
Film, circ, fashion sau EC Sessions sunt doar câteva dintre cuvintele‑cheie ce trebuie trecute în programul fiecărei zile.
Pentru cei ce au nevoie ca pe timp de zi să aibă un ritm mai lent, există oricând soluția de a petrece o zi întreagă în ședințe de yoga, masaj, „înotând” în piscina de mingi sau pe plaja special amenajată.
Campania Zero Toleranţă
Organizatorii demarează de anul acesta campania „Zero Toleranţă” care îşi doreşte să transforme festivalul în loc un „în care libertatea de a te distra nu este îngrădită de comportamente violente şi ilegale.”
Începând cu prima zi de festival, 18 iulie, toţi participanţii vor avea la dispoziţie o linie telefonică specială prin care pot sesiza eventuale incidente neplăcute ale căror martori sau victime sunt, fie că e vorba despre agresiune fizică, hărţuire sexuală, exces de consum de alcool sau consum de droguri.