Dacia, care s-a lansat pe piața britanică în ianuarie, a postat o serie de mesaje despre potențialele transferuri de jucători înainte de „ziua finală“ de 2 septembrie, folosind hashtag-ul #youdothemaths.
Campania, realizată de Publicis UK, a făcut referire la transferul jucătorului Gareth Bale de la Tottenham Hotspur la Real Madrid, pentru vehiculata sumă record de 93 mil. lire sterline, precum și la oferta Manchester United pentru jucătorii Everton, Leighton Baines și Marouane Fellaini.
Postările vin în completarea campaniei pe care Dacia o are în derulare în Marea Britanie sub sloganul „You Do the Maths“, al cărei scop este acela de a crește gradul de conștientizare asupra prețurilor vehiculelor sale. Cel mai ieftin model Dacia promovat la britanici costă 5.995 de lire sterline.
„Vrem să dăm de veste într-un mod amuzant și colocvial, încurajând dezbateri și discuții în jurul a ceea ce este un «preț bun». Cârligul transferurilor din fotbal este doar începutul acestui drum“, a declarat Jason Cobbold, directorul general adjunct al Publicis.
Dacia a vândut peste 8.000 de automobile în Marea Britanie până la sfârșitul lunii iulie, potrivit SMMT, cu o cotă de piață de 0,6%, comparativ cu cele 22.000 de înmatriculări de mașini noi pe care le are Renault, care deține o cotă de piață de 1,7%.