Practic, lanțul de pizzerii înlocuiește produsul aproape în orice situație care a dus la alterarea sa. Primești o pizza nouă dacă cea veche a fost udată de ploaie, dacă a căzut pe jos, dacă a fost “atacată” de câine sau chiar dacă s-a răcit pe drumul până acasă, scrie presa de specialitate din Statele Unite. O singură condiție trebuie îndeplinită pentru a beneficia de acoperire: pizza trebuie să fie returnată întreagă și exact la restaurantul de unde a fost ridicată.
Domino’s este prezent și în România în sistem de franciză, însă deocamdată nici unul dintre restaurante nu a preluat modelul din Statele Unite.
Dacă pentru România o astfel de asigurare poate părea o ciudățenie, având în vedere că pe piața locală sunt greu de găsit chiar și polițe uzuale, cum ar fi cele care acoperă răspunderea față de terți în anumite meserii, pentru țările cu o industrie financiară dezvoltată și inovativă nu este deloc ceva ciudat. S-a juns deja la nivelul la care aproape orice risc potențial imaginabil este asigurabil. Există asigurări care te protejează de vampiri, de vârcolaci, de extratereștrii sau de nevastă.