Un utilizator YouTube a capturat esenţa unor evenimente de marketing Apple într-un filmuleţ care arată ridicolul de limbaj al lui Jobs&Co.

„Incredible, amazing, awesome Apple” este unul dintre cele mai vizionate filme ale zilei pe Internet, făcut de un utilizator YouTube. Filmul este de fapt o parodie la adresa ultimei serii de evenimente Apple, organizate pe tematica „rock and roll”, în cadrul cărora au fost prezentate live iPod-ul touch 3G şi iPodul nano G5. Carisma lui Jobs şi apetitul pentru show al celor de la Apple fac din fiecare prezentare de acest gen un adevărat spectacol, atât din punct de vedere tehnic, cât şi visual şi verbal.

Video-ul este un colaj de imagini de la ultimele evenimente de lansare, în care Jobs şi ceilalţi prezentatori folosesc în mod obsesiv superlative precum “incredibil” pentru ultimul dispay iPod, “extraordinar”, pentru software sau “nebuneşte de extraordinar” pentru lineup, etc. Felul în care îşi prezintă produsele i-au determinat pe sceptici să susţină că “spălarea creierului” este una dintre strategiile lor de branding.

Dar comentariile celor peste 264 000 de utilizatori care au văzut filmul pe YouTube arată că popularitatea acestor imagini se datoarează umorului de situaţie şi notorietăţii lui Jobs, care atunci când spune că “adoră” ultimul model de iPhone, vorbeşte serios.