Confrom studiului „India Automotive 2020: The Next Giant from Asia”, în 2010 au fost vândute în statul asiatic 2,7 milioane de vehicule ușoare (autoturisme și vehicule comerciale ușoare), în creștere de la 700.000 unități câte erau vândute în 2000. În același timp, piața chineză va atinge 35 de milioane de unități, iar cea americană 17,4 milioane.

În ciuda dimensiunilor potențiale ale pieței, marii producători nu vor fi însă foarte încântați să investească pentru că, în proporție covârșitoare, mașinile vândute în India fac parte din segmentele mici care nu aduc profituri substanțiale. În 2010, prețul mediu de comercializare al unui autoturism în India a fost de circa 10.000 de dolari, în timp ce în China prețul mediu a fost de 17.000 USD, iar în SUA de 28.000 USD. De altfel, cel mai vândut vehicul indian a fost anul trecut Maruti Suzuki Alto, care are un preț de numai 6.200 de dolari.
Din totalul de 2,1 milioane de autoturisme vândute în 2010 în India, 36% au făcut parte din segmentul subcompact (B), și 43% din segmentul mini (A). În același timp pe piața chineză, doar 6% din piață este deținut de clasa mini, 10% de segmentul B și 41% de segmentul C (compacte).