Grupul spaniol Inditex, proprietarul magazinelor Zara, a obținut un beneficiu net de 1.302 milioane de euro în primele nouă luni ale anului fiscal (februarie-octombrie 2011), cu 10% mai mult decât în perioada similară a exercițiului financiar anterior.
Vânzările grupului au totalizat 9.709 milioane de euro. Astfel, vânzările au crescut cu 11% între 1 noiembrie și 11 decembrie, interval în care grupul a pătruns în Taiwan, Africa de Sud și Azerbaidjan, conform cotidianului iberic, El Mundo.
Inditex și-a continuat astfel expansiunea ”globală, multiconceptuală și pe mai multe canale”.
În perioada februarie-octombrie,grupul a deschis 358 de noi magazine în 45 de țări, totalizând 5.402 de magazine în 78 de țări, cu 106.251 de angajați.
Inditex a deschis 81 de magazine Zara, 46 Pull&Bear, 38 Massimo Dutti, 65 Bershka, 66 Stradivarius, 36 Oysho, 19 Zara Home și 7 Uterqüe. Cele mai multe magazine au fost deschise în China și Japonia.