Industria CD-urilor defineşte o nouă strategie de vânzări

Industria CD-urilor, confruntata cu scaderea mondiala a vanzarilor si cu prostestele artistilor, intentioneaza sa-si defineasca o noua strategie de vanzari. Noul serviciu se va numi Qtrax si este subiecul unor aprigi dezbateri in cadrul intalnirilor anuale ale reprezentantilor din sector. Una dintre ele va avea loc saptamana aceasta la Cannes, Franta. Noul serviciu presupune infiintarea unei platforme online care sa permita descarcarea gratuita a aproximativ 25 de milioane de piese

Industria CD-urilor, confruntata cu scaderea mondiala a vanzarilor si cu prostestele artistilor, intentioneaza sa-si defineasca o noua strategie de vanzari.

Noul serviciu se va numi Qtrax si este subiecul unor aprigi dezbateri in cadrul intalnirilor anuale ale reprezentantilor din sector. Una dintre ele va avea loc saptamana aceasta la Cannes, Franta.

Noul serviciu presupune infiintarea unei platforme online care sa permita descarcarea gratuita a aproximativ 25 de milioane de piese supuse dreptului de autor iar finantarea sa vina din contractele de publicitate.

In Londra deja exista un astfle de serviciu, Last.fm, care cuprinde 15 milioane de utilizatori activi si este cunoscut pentru recomandarile muzicale dintre utilizatori. Platforma a anuntat ca a incheiat un contract vizand permiterea ascultarii gratuit de carte utilizatori si descarcarii a maxim 3 piese. Ulterior site-ul face legatura cu Amazon sau iTunes.  

Data: 29 ianuarie 2008

Sursa: Capital.fr