Cu toate astea, în anul 2024, Codezilla și-a consolidat poziția pe piața digitală, continuând să inoveze și să livreze soluții de calitate. Cu o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, cu 15% mai mare decât în 2023, compania a demonstrat o creștere constantă și susținută, devenind un membru important în domeniul dezvoltării software și digitalizării.

Principala provocare a industriei în prezent, în experiența Codezilla, este optimizarea și eficientizarea resurselor. Din acest motiv, anul 2024 a fost un an al soluțiilor de eficientizare, de la lansarea primului site din portofoliu dezvoltat cu ajutorul soluțiilor de inteligență artificială, până la eforturi constante de optimizare a tuturor tipologiilor de proiecte. Mai mult decât atât, în 2025 urmează să fie alocate și mai multe resurse pentru a continua creșterea performanței prin eficientizare.

O altă direcție este una pe care Codezilla o urmează deja de mulți ani: extinderea serviciilor pe piețe externe, atât din Europa, cât și din SUA (unde Codezilla are un sediu). În anul 2024, servicii de dezvoltare software, marketing digital (inclusiv performance marketing și SEO) și servicii specifice, cum ar fi consultanță și implementare Salesforce, au fost livrate în 8 țări.

Cu aproape 100.000 de ore facturabile livrate cu succes pentru peste 40 de branduri, Codezilla și-a demonstrat expertiza în dezvoltarea și implementarea soluțiilor software. Echipa sa de specialiști este formată din profesioniști cu experiență vastă, care îmbină creativitatea cu tehnologia pentru a livra produse de înaltă calitate. Previziunile pentru 2025 sunt ca, prin parteneriate solide și o abordare bazată pe rezultate, Codezilla să se mențină pe un trend ascendent, în ciuda provocărilor industriei.

Articol publicat la inițiativa Codezilla.