Potrivit lui Valentin-Adrian Georgescu, CEO Novomatic România, cheia succesului este de a crea o sinergie între activitatea din offline și online. Online-ul aduce cu sine o serie de beneficii atât pentru operatori, cât și pentru jucători. Activitatea devine astfel mult mai bine și mai ușor de controlat, se pot evita abuzurile rapid și se contribuie activ la o legătură pe termen lung cu jucătorul.  Pe de altă parte, jucătorul are acces la un spectru mult mai larg de jocuri fațăde opțiunile din landbased.

Profilul jucătorului de noroc din România

Stilul de viață al milenialilor se bazează mai puțin pe bunuri materiale și realizări profesionale, cât pe experiențe și amintiri, o categorie în care pot fi încadrate și jocurile de noroc. Potrivit studiului „Jocurile de noroc în România”, emis de GfK România la solicitarea Romslot și Romanian Bookmakers, cei care joacă cu o frecvență săptămânală sunt în general bărbați, cu vârsta între 18-24 de ani, necăsătoriți, din mediul urban. Contrar însă așteptărilor, numărul femeilor care joacă este tot mai mare.

„Percepția asupra jocurilor de noroc este într-un proces continuu de schimbare în bine, percepția este mai puțin negativă. Drept dovadă, numărul jucătorilor este tot mai mare, pe primul loc este categoria de vârstă 18-24 de ani, urmată îndeaproape de cea de 25-34 de ani. Ceea ce mai putem observa este că și profilul jucătorului se schimbă. Dacă până acum bărbații erau cei care îl constituiau, putem vorbi acum și de un procent reprezentat de femei. În cazul nostru, vorbim de o proporție de 67% jucători bărbați și 33% jucători femei”, a declarat domnul Valentin-Adrian Georgescu, CEO Novomatic România.

Potrivit rezultatelor aceluiași studiu, motivul principal pentru care aleg să joace este „de placere”. „Jucătorii asociază cazinoul cu o stare de bine, cu distracție, relaxare și câștig. Iar cazinourile online susțin și mai mult această nevoie a jucătorilor prin opțiunile variate pe care le au la dispoziție în materie de jocuri”, an adăugat Georgescu.