„Industria media nu e pe moarte, ci doar dezorientată”

Cu toate ca lucrurile merg din ce in ce mai rau in industria media, studiul anual al Project for Excellence in Journalism a aratat ca aceasta nu este "pe moarte", situatia nefiind atat de grava pe cat pare. Astfel, conform studiului, industria media din Statele Unite poate fi salvata in ciuda faptului ca mai multe companii si-au pierdut modelul de business din cauza crizei financiare si a scaderii publicitatii. "Industria media nu este pe moarte", a declarat Tom Rosenstiel, directorul Project

Cu toate ca lucrurile merg din ce in ce mai rau in industria media, studiul anual al Project for Excellence in Journalism a aratat ca aceasta nu este „pe moarte”, situatia nefiind atat de grava pe cat pare.

Astfel, conform studiului, industria media din Statele Unite poate fi salvata in ciuda faptului ca mai multe companii si-au pierdut modelul de business din cauza crizei financiare si a scaderii publicitatii.

„Industria media nu este pe moarte”, a declarat Tom Rosenstiel, directorul Project for Excellence in Journalism. „Este doar o industrie dezorientata”, a completat Rosenstiel.

In ultimele luni, patru companii media din SUA au intrat sub protectia legii falimentului, in timp ce Rocky Mountain News din Denver a incetat sa mai publice.

Pana in acest moment doar New York Times si Washington Post au cea mai mare audienta, in timp ce traficul celor mai accesate 50 de site-uri de stiri a crescut cu 27% in 2008.

Rosenstiel a mai declarat ca ziarele din SUA au nevoie de un plan nou privind monetizarea siteurilor, pentru a reusi sa faca rost de fonduri.

Si industria TV are probleme, veniturile totale reducandu-se cu 7% in 2008, cu toate ca a fost un an marcat de alegerile prezidentiale.

Sursa: Boston Herald