80% dintre turişti aleg pachetele de 5 stele, 17% pe cele de 4 stele şi 3% aleg pachetele de 3 stele. În general, turiştii care merg la 5 stele preferă să stea pe plajă iar cei care merg la 4 sau 3 stele fac excursii în alte regiuni.
38200 de turişti au plecat până în acest moment în vacanţă cu Tez Tour, şi până la sfârşitul anului se estimează că vor ajunge la 45 000 , faţă de 30 000 de turişti pe tot parcursul anului 2009 şi 35 000 în 2008.
12500 de turişti au plecat până în acest moment în vacanţă în Egipt cu Tez Tour, comparativ cu 5570 pe tot parcursul anului 2009.
25700 de români au ales vacanţa în Turcia, dintre care 3900 de turişti din Cluj şi 5200 de turişti din Timişoara, pe când în anul 2009 doar 19400 (10300 din Bucuresti, 3900 din Cluj si 5200 din Timişoara)
“Cu fiecare strategie pe care am implementat-o, am încercat să fim cât mai empatici cu turiştii români şi să ne adaptăm la dorinţele şi nevoile lor. Reducerile de preţuri, flexibilizarea şi difersificarea ofertelor au avut un impact foarte puternic asupra vânzărilor. Am încercat să găsim soluţii astfel încât toată lumea să îşi poată permite o vacanţă, mai ales în perioada de criză în care suntem toţi mai stresaţi şi mai obosiţi”, explică directorul general al companiei Tez Tour, Farid Rahmanov.
Una dintre cele mai populare oferte ale anului 2010 a fost sejurul economic, în care sunt selectate hoteluri la preţuri rezonabile dar care să corespundă standardelor Tez Tour, ajungându-se la oferte de 400 de euro de persoană în Turcia. În aprilie puteai pleca cu 150 de euro în Turcia, caz fără precedent. În medie, fiecare turist care a plecat în vacanţă cu Tez Tour a economisit 100 de euro faţă de anul trecut.
Tehnologie şi infrastructură
Industria turismului nu se confruntă doar cu provocările crizei economice, ci şi cu schimbările pieţei, ale comportamentului consumatorilor şi ale trendurilor tehnologice. “Una dintre priorităţile noastre în anul 2010 a fost modernizarea infrastructurii tehnologice, astfel încât turiştii să poată folosi un sistem de căutare eficient, intuitiv şi updatat în timp real astfel încât să nu piardă mult timp căutând vacanţa care li se potriveşte. În plus, am făcut ofertele foarte flexibile, să poată satisface nevoi şi preferinţe cât mai diverse. Turiştii vor să fie totul cât mai simplu şi să îşi poată crea singuri propriile vacanţe, iar noi încercăm să le oferim soluţii elegante pentru asta”, a declarat Farid Rahmanov, directorul companiei Tez Tour.
Fiind singurul operator care are birouri de incoming în toate ţările în care trimite turişti, nu suntem nevoiţi să colaborăm cu operatori locali, astfel încât toate problemele turistului să fie rezolvate cu cea mai mare promptitudine.    
Strategia  pe termen mediu a companiei Tez Tour este aceea de a oferi românilor posibilitatea să meargă într-o vacanţă de vară în toiul iernii, promovând intens vacanţele în Egipt, dar şi oferirea de soluţii pentru vacanţa de iarnă, introducând oferta de vacanţe în Austria.