Un studiu a relevat faptul că 33% dintre companii folosesc albastru în logoul lor (ex. Facebook). Doar 13% au optat galben, printre acestea numărându-se McDonald’s. Surprinzător sau nu, 95% dintre companii folosesc una sau două culori când vine vorba de logo. În 9% din cazuri, imaginea nu are nicio legătură cu brandul (de ex. Starbucks)
INFOGRAFIC Ce spune logo-ul despre o companie
12 august 2013, 22:36
Ultima modificare în 13 august 2013, 01:36
Un logo adevărat se identifică cu respectiva companie. Arcadele aurii ale McDonald’s sau mărul Apple sunt imagini care rămân întipărite în mintea consumatorilor. Însă, ce spune un logo despre compania în sine și cum aleg artiștii elementele grafice ale brandului vizual?
Etichete: culorile,
logo,
studiu
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook