Un studiu a relevat faptul că 33% dintre companii folosesc albastru în logoul lor (ex. Facebook). Doar 13% au optat galben, printre acestea numărându-se McDonald’s. Surprinzător sau nu, 95% dintre companii folosesc una sau două culori când vine vorba de logo. În 9% din cazuri, imaginea nu are nicio legătură cu brandul (de ex. Starbucks)
INFOGRAFIC Ce spune logo-ul despre o companie
12 august 2013, 22:36
Ultima modificare în 13 august 2013, 01:36
Un logo adevărat se identifică cu respectiva companie. Arcadele aurii ale McDonald’s sau mărul Apple sunt imagini care rămân întipărite în mintea consumatorilor. Însă, ce spune un logo despre compania în sine și cum aleg artiștii elementele grafice ale brandului vizual?
Etichete: culorile,
logo,
studiu
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Acţiune pe A2 pentru prevenirea evenimentelor rutiere produse pe fondul consumului de alcool
- Cum să atragi turiști străini în România? Adu-i la concerte
- Studiu. Cum a provocat ONU o epidemie de holeră
- Colţul de Europa unde criza nu există
- STRATFOR: Ruşii, tot mai puţini. Musulmanii din Rusia, tot mai mulţi
- Ce vinde Detroit în încercarea sa de a ieși din faliment
- Așteptările României de pe urma marelui acord SUA-UE
- Experţii au revizuit în scădere estimările privind evoluţia economiei zonei euro în 2013
- Fabrica ZIL din Rusia va produce furgonete Renault şi Fiat
- Amenzi pentru mai mulţi furnizori de servicii de radiocomunicaţii, radio şi televiziune