Raportul reuneşte rezultatele pentru anul 2011 şi urmărește șapte direcții strategice de CSR ale Coca-Cola HBC România, respectiv implicarea în comunitate, ambalajele și reciclarea, gestionarea durabilă a resurselor de apă, energia și schimbările climatice, sănătatea consumatorilor, dezvoltarea angajaților și implicarea furnizorilor.

În ceea ce priveşte actiunile ce vizează comunitatea, compania a ajutat la plantarea a 45.000 de copaci, la curăţarea a 500 de km de râu şi la colectarea de 2.000 de metri cubi de gunoi strâns.
Compania a economisit, din 2008 pana in prezent, 5.000 de tone de PET prin introducerea unor ambalaje mai usoare, a reciclat în medie 74% din ambalajele din fabricile de îmbuteliere şi 56,7% din ambalajele puse pe piaţă şi a evitat emiterea a peste 79 de tone de CO2 prin derularea unor programe interne.
În anul 2011, apa folosită în operaţiunile Coca-Cola HBC România a provenit 100% din foraje proprii, în timp ce apa uzată din fabricile de la Timişoara şi Vatra Dornei a fost tratată în proporţie de 100%.

Printre cele aproximativ 500 de proiecte – programe naționale și locale – desfășurate până în prezent de Coca-Cola HBC România se numără: programul educațional Verde 003, Pașaportul Verde, Centrul Educațional Dorna Candreni, Pădurea Pedagogică Tășuleasa Social, Colectarea deșeurilor: Viața după Colectare, campania Nu amesteca lucrurile, Ziua de Voluntariat, Salvați Râul Argeș, Pașaportul de Voluntar, Ziua Dunării, proiectele de advocacy Avem o Deltă, cum procedăm?, Obligativitatea colectării selective în
instituțiile publice, Federația Asociațiilor de Dezvoltare Intercomunitară și altele.

Raportul a fost realizat cu sprijinul companiei de consultanță strategică pe probleme de mediu Denkstatt, răspunzând normelor nivelului de raportare B al Global Reporting Initiative (GRI).
Iată, în continuare, un infografic realizat de companie, cu ocazia lansării raportului de sustenabilitate: