CEC Bank a modernizat recent aproximativ 1.100 de bancomate și aparate multifuncționale învechite cu echipamente de ultimă generație, ca parte a inițiativei sale continue de modernizare a rețelei băncii.

Prin acest demers, banca avansează în planul său multianual de îmbunătățire a serviciilor sale. În prezent, CEC Bank se mândrește cu a treia cea mai mare rețea de ATM-uri și aparate multifuncționale din România.

Peste 80% din această rețea dispune acum de tehnologii de ultimă generație, inclusiv ecrane tactile mari și tehnologie contactless, care au câștigat popularitate în rândul consumatorilor.

„Mobilitatea şi soluţiile digitale câştigă tot mai mult teren în rândul clienţilor. Pentru a veni în întâmpinarea acestora, CEC Bank a implementat şi va implementa în continuare funcţionalităţi pe echipamentele băncii, care să faciliteze accesul clienţilor 24/7 la operaţiunile bancare, fără a mai fi nevoie de prezenţa la ghişeu”, a declarat Cristian Tudorancea, director Carduri în cadrul CEC Bank.

Retrageri directe cu ajutorul dispozitivelor contactless

CEC Bank a integrat funcționalitatea contactless în noile sale aparate, o tehnologie care a fost deja introdusă anul trecut. Aceste aparate modernizate permit clienților să efectueze diverse tranzacții, inclusiv retrageri de numerar cu cardul, fără a introduce fizic cardul în fantă. În plus, aceste aparate suportă retrageri directe cu ajutorul dispozitivelor contactless, cum ar fi smartphone-uri, ceasuri inteligente și alte gadgeturi compatibile la ATM-urile și punctele multifuncționale (MFP) din rețeaua băncii. De asemenea, aparatele nou instalate sunt echipate cu capacitatea de a citi coduri de bare și coduri QR.

Programul actual al CEC Bank de modernizare a rețelei de ATM-uri va continua până când toate echipamentele vor fi modernizate, după cum se precizează în anunț.

În plus, acceptarea plăților cu cardul prin intermediul dispozitivelor fizice, virtuale și a punctelor de vânzare (POS) SNEP (Sistemul Național de Plăți Electronice) s-a dublat până la sfârșitul anului 2022, comparativ cu sfârșitul anului 2020. În ultimii doi ani, numărul de terminale a crescut cu peste 100%.

Numărul tranzacțiilor a crescut cu peste 30% în 2022

Simultan, a existat o creștere notabilă a numărului de tranzacții, cu o creștere de 32% în 2022 față de 2021 și o creștere substanțială de 75% în perioada 2020-2022. În plus, valorile tranzacțiilor au înregistrat o creștere semnificativă de 25% în comparație cu 2021 și o creștere notabilă de 54% în perioada 2020-2022.

Înființată în 1864, CEC Bank se mândrește în prezent cu cea mai extinsă rețea națională, care cuprinde peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale. La sfârșitul anului 2022, activele totale ale băncii se ridicau la peste 61,7 miliarde de lei.