Vești importante pentru clienții care au cartele la DIGI. Digi România a explicat ce măsuri s-au luat pentru cei care au cartele prepay la compania de telecomunicații. De la 1 iulie, serviciile de comunicații electronice mobile disponibile prin cartelele preplătite vor fi retrase din oferta comercială.

Conform unui anunț făcut de cei de la Digi, nu mai pot fi cumpărate cartele noi şi nu mai pot fi reîncărcate cartelele existente.

De la 1 iulie nu mai pot fi achiziţionate cartele noi

„De la această dată nu mai pot fi achiziţionate cartele noi şi nu mai pot fi reîncărcate cartelele existente, creditele disponibile putând fi consumate ca atare sau prin achiziţionarea extraopţiunilor disponibile, până cel mai târziu la 30.09.2023″, se arată într-un mesaj transmis de Echipa Digi.

În cadrul aceluiași anunț, clienții Digi sunt sfătuiți să utilizeze în continuare serviciile de comunicaţii mobile Digi prin intermediul serviciilor postplătite, adică a abonamentelor.

„Vă mulţumim pentru încrederea acordată şi vă recomandăm să utilizaţi în continuare serviciile de comunicaţii mobile Digi prin intermediul serviciilor postplătite (abonamente), disponibile într-o ofertă largă de servicii, cu tarife începând de la 2 euro/lună şi cu posibilitatea de a vă păstra acelaşi număr de telefon. Informaţii suplimentare pot fi obţinute prin apelarea centrului de Relaţii cu Clienţii la numărul de telefon 0314004401 sau în orice punct de prezenţă Digi”, a mai spus Echipa Digi.

Metodă de fraudă apărută în mediul online

În luna mai, compania Digi s-a confruntat cu o metodă de fraudă apărută în mediul online. Atât clienți ai companiei, dar și persoane care nu folosesc deloc serviciile sale, au primit e-mail-uri false în care li s-a cerut să-și plătească factura. Mail-urile erau aproape identice cu cele originale pe care compania le trimite clienților pentru a-i notifica de plata facturii.

Atacatorii și-au îndemânat potențialele victime să acceseze un link pentru a efectua plata facturii, care îi redirecționează, de fapt, spre o pagină falsă, pentru introducerea datelor cardului bancar.

5,2 milioane de utilizatori de telefonie mobilă

Odată introduse datele cardului de credit, hackerii puteau face apoi tranzacții cu banii din conturile bancare ale victimelor.

La momentul actual, în România există 5,2 milioane de utilizatori de telefonie mobilă, în timp ce, în urmă cu un an, numărul acestora esta de 4,3 milioane. Și numărul utilizatorilor de Internet a crescut cu 10%, de la 3,9 milioane la 4,3 milioane.