Serviciul Home Bank, plățile cu cardul și utilizarea ATM-urilor ING Bank au fost reluate în noaptea de sâmbătă spre duminică, după mai bine de 10-12 ore în care tot sistemul ING a picat.
"Serviciile ING sunt functionale. Acum si tranzactiile cu cardul la comercianti si la bancomat sunt disponibile", a anunțat ING pe o rețea de socializare, imediat după miezul nopții.
ING și-a anunțat clienții despre despre eroarea apărută în sistem abia seara, la câteva ore bune în care orice fel de operațiune a fost practic neutilizabilă.
"Astazi sistemul de stocare a datelor a inceput sa genereze erori in operare. Ca urmare a acestei situatii tehnice neprevazute, atat reteaua de ATM-uri, cat si platile cu carduri au devenit indisponibile. Lucram impreuna cu furnizorii sistemului afectat in regim de maxima urgenta pentru remedierea acestei situatii in cel mai scurt timp posibil. Aceasta problema tehnica nu a pus niciun moment in pericol banii dumneavoastra, care sunt in deplina siguranta.
Va vom informa periodic cu privire la stadiul remedierii acestei situatii neplacute. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si va asiguram ca, impreuna cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratam rezolvarea acestei probleme in regim de maxima prioritate", a comunicat ING clienților.
ING Bank s-a aflat pe locul 7 în topul celor mai mari bănci din România în 2015, cu o cotă de piaţă de 6,3% anul trecut. Banca avea active în valoare de 23,37 miliarde euro în România în 2015.