Marți, pe data de 9 iulie, aceste persoane au întâmpinat probleme privind încasarea unor sume de bani pe cardurile ING, plângându-se inclusiv pe rețelele de socializare. Iată ce s-a întâmplat.
Aceste persoane nu au primit alocațiile și indemnizațiile pe cardurile ING
Marți, persoanele care primesc alocație de stat, indemnizație de creștere a copilului sau stimulent de inserție pe cardul ING au întâmpinat probleme.
Oamenii s-au plâns pe Facebook că nu au primit banii și au solicitat explicații. Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) a reacționat la plângerile clienților ING, anunțând că se lucrează la remedierea situației.
„Vă comunicăm că în acest moment se lucrează la remedierea problemelor datorate modificării aplicației de plată a ING Bank. Plățile aferente acestor prestații se efectuează astăzi, urmând ca mâine banii să fie în conturile dumneavoastră.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și lucrăm cu celeritate la remedierea situației”, se arată într-un comunicat de presă.
ING Bank România a anunțat că mai mulți clienți au semnalat întârzieri în plata indemnizațiilor și alocațiilor care ar fi trebuit efectuate prin AJPIS București.
Potrivit instituției, „AJPIS București a făcut parte dintr-un segment de clienți care a fost migrat în ultima lună la un nou sistem al băncii. Migrarea a fost realizată cu succes pentru toată categoria de clienți, noile detalii de cont au fost comunicate clienților din timp și nu am înregistrat în niciun moment indisponibilități nici pe conturile clienților, nici pe platformele sau aplicațiile ING”.
Sursa citată susține că această situație neplăcută ar putea fi cauzată de o lipsă de comunicare a noilor date bancare ale AJPIS către instituțiile partenere.
„Am luat legătura cu ei în vederea înțelegerii problemei generata la nivelul acestei instituții. Ne pare rău pentru întârzierile înregistrate în cazul clienților noștri și îi asigurăm că oferim AJPIS toată susținerea pentru remedierea rapidă a situației”, a mai transmis ING.
O nouă funcționalitate ING
În altă ordine de idei, amintim că o nouă funcționalitate pentru clienții ING Bank în platforma Home’Bank, intitulată „Permisiuni”, le permite acestora să blocheze anumite tipuri de tranzacții cu cardul pe care nu le utilizează, pentru a-și proteja mai bine conturile împotriva fraudelor.
Noua secțiune „Permisiuni” din Home’Bank oferă clienților ING posibilitatea de a dezactiva complet diverse tipuri de tranzacții cu cardul, printre care:
- Retragerea de numerar de la bancomat
- Plățile pe internet
- Plățile la POS
- Tranzacțiile cu criptomonede
- Tranzacțiile în afara Spațiului Economic European
- Plățile de tip „jocuri de noroc”
Mai multe puteți citi aici.