ING Bank oferă posibilitatea de programare online în Office-uri
Programarea nu este obligatorie, ci garantează reducerea timpului de așteptare, ținând cont în același timp de măsurile de distanțare socială pentru siguranța clienților și a angajaților, potrivit comunicatului.
Programările se pot realiza online pe pagina oficială a băncii ING Bank – Programare vizită ING Office sau din secțiunea de contact a site-ului. Acestea se fac foarte simplu, doar alegând ziua, ora și office-ul. Clienții sunt rugați să ajungă la ora programării, pentru a evita pierderea priorității.
În cazul unor întârzieri mai mari de 10 minute, clienții vor fi invitați în ordinea sosirii în sucursală. În cazul clienților persoane juridice, aceștia au posibilitatea de a se programa telefonic prin apelarea office-ului dorit. Numerele de telefon ale Office-urilor ING sunt afișate pe ing.ro, la secțiunea Contact.
Clienții ING trec pragul unui ING Office o dată pe an
În medie, clienții ING trec pragul unui ING Office o dată pe an. Totuși, ei accesează aplicația ING Home’Bank o dată la două zile. Prin intermediul acesteia, clienții au posibilitatea de a accesa de oriunde și oricând aproape toate serviciile și produsele pe care banca le poate pune la dispoziție: plățile către prieteni (prin numărul de telefon), transferuri, plata facturilor, comandarea unui card, deschiderea unui cont de economii, top-up pentru cartela de telefon, accesarea unui credit de nevoi personale, investirea în fonduri mutuale, localizarea ATM-urilor și chiar realizarea unei asigurări de viață.
În contextul pandemic, în care siguranța clienților și angajaților ING este pe primul loc, pe ing.ro există o pagină dedicată cu tutoriale video pentru toate operațiunile pe care clienții le pot face din aplicația ING Home’Bank, de pe telefon, în siguranță.