ING Bank România, premiată de revista Capital în cadrul Galei Companiilor de Elită. „Statistici”, funcționalitatea solicitată de foarte mulți clienți

Laura Braun-Erdei, ING Bank România. Autor: Christian Blancko

Laura Braun-Erdei, ING Bank România. Autor: Christian Blancko

Gala Capital Companii de Elită a adus și în acest an în prim-plan cele mai importante firme din România, recunoscându-le pentru performanțele și proiectele de succes. La ediția din 2024, printre câștigători s-a numărat și compania ING Bank România, care a fost premiată pentru realizările sale.

În cadrul Galei Companii de Elită, ING Bank România a primit premiul pentru „Lansare ”Statistici”, instrument de gestionare a bugetului personal”.

ING Bank România, premiat la Gala Companii de Elită

Din partea companiei, a fost prezentă Laura Braun-Erdei, Product Lead în cadrul tribului daily banking & investments.

„Mulțumesc tuturor pentru premiul oferit. Mă bucur să reprezint în această seară ING. „Statistici” este o funcționalitate solicitată de foarte mulți clienți. Reprezintă un instrument prin care clienții își gestionează sau își analizează comportamentul financiar. De asemenea, reprezintă o componentă complementară în strategia noastră de lifestyle banking.

Dacă nu ați utilizat deja această funcționalitate, vă invit în Home Bank să o descoperiți. Mulțumesc încă o dată!”, declarat Laura Braun-Erdei pe scena Galei Companii de Elită.

Evenimentul poate fi urmărit pe canalul de YouTube „HAI România!”, aici.

ING Bank, obiective ambițioase pentru viitor

ING Bank România a încheiat anul 2023 pe locul cinci în sectorul bancar românesc, obținând această poziție printr-o creștere organică. În următorii 10 ani, ING Bank România are în plan să-și dubleze dimensiunea, reaplicând creșterea din anii precedenți. Compania își propune să ofere o experiență superioară clienților săi, prin investițiile realizate. În plus, ING Bank România își propune să accelereze creșterea numărului de clienți și a portofoliilor de credite și depozite bancare, precum și diversificarea produselor și serviciilor oferite.

În 2024, banca a lansat instrumentul Statistici în Home’Bank, pentru gestionarea bugetului personal. O altă noutate sunt creditele destinate firmelor mici, care sunt acum 100% online. Pe frontul sustenabilității, compania se poate mândri cu finanțarea verde de 426 milioane de lei acordată companiei RetuRO, care a reușit să transforme economia circulară în România.

În plus, ING Bank România a reușit o performanță în primele șase luni ale anului 2024. În această perioadă, creditele cu discount-uri eco pentru persoane fizice au atins aproape 80 de milioane de euro, iar creditele cu componente de sustenabilitate acordate companiilor au ajuns la valoarea de circa 750 milioane de euro.

În 2023, ING Bank România a raportat o cifră de afaceri de 3,38 miliarde de lei și un profit de 1,55 miliarde de lei.

Anul acesta, compania aniversează 30 de ani de activitate în România, având la bază trei ingrediente care au permis creșterea organică a băncii de-a lungul timpului. Este vorba despre: focusul pe experiența clienților – o experiență preponderent digitală demonstrată de gradul înalt de adopție a aplicațiilor noastre de mobile banking – o cultură a excelenței, și a inovației continue.

Provocările întâmpinate de companie

În ultimii doi ani, ING Bank România s-a confruntat cu impactul dobânzilor ridicate, atât asupra clienților lor, cât și asupra capacității companiei de a crește sustenabil. Astfel, în contextul ratelor de dobandă ridicate, în anul 2023, s-a constatat o încetinire a ritmului de creștere a creditării atât la nivelul sistemului bancar cât și în cazul ING.

Cu toate acestea, ING Bank România a continuat să ofere dobânzi atractive la credite, cât și randamente ridicate pentru depozitele în lei. Acesta a fost modul companiei de a-și sprijini clienții în perioada respectivă, ajutându-i să continue să își realizeze visurile.

În prezent, ING are peste 4000 de angajați în România. Compania crede în autenticitate, meritocrație, prețuiește performanța și este orientată către client. Succesul său se bazează pe o echipă ambițioasă și pe o cultură organizațională solidă, care o poziționează drept unul dintre cei mai buni angajatori din domeniul financiar. ING acordă atenție atât angajaților, cât și clienților, considerând că doar prin aprecierea eforturilor echipei se poate genera performanță.

În procesul de recrutare și fidelizare a angajaților, compania pune accent pe o cultură organizațională care face diferența, dincolo de pachetele salariale competitive și oportunitățile de dezvoltare. Această cultură atractivă răsplătește rezultatele și performanța, oferind în același timp flexibilitatea necesară fiecărui angajat.

ING Bank România are misiunea de a-și susține clienții să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri. Compania îi sprijină pe oameni și îi ajută să-și îndeplinească visurile și aspirațiile. Prin munca depusă, ING își propune să schimbe lucrurile în bine, să fie un vector de progres în economie.

Începând cu data de 27 septembrie, revista Capital lansează Top 300 Companii, ediția 2024. Revista poate fi achiziționată de la toate punctele de difuzare ale presei, dar și de pe site-ul www.edituradecarte.ro.