Potrivit sursei citate, Home'Bank a înregistrat 830.000 de clienţi activi în 2017, reprezentând 73% din totalul numărului de clienţi, şi 69,6 milioane de logări în platforma digitală, cu 64% mai multe comparativ cu 2016. În acest context, peste jumătate dintre clienţii ING au folosit aplicaţia pentru mobil. 

De asemenea, mai mult de 100 de milioane de tranzacţii au fost înregistrate prin POS şi în platformele de e-commerce, în creştere cu 48% faţă de perioada de referinţă. 

În 2017, ING România s-a situat pe locul 6 în topul băncilor din România, în funcţie de active. 

În plus, s-a înregistrat o creştere consolidată a veniturilor până la 1,433 de miliarde de lei şi a profitului brut la 584 de milioane de lei, pe fondul unei dezvoltări semnificative a portofoliului şi numărului de clienţi şi al unui profil de risc bine controlat. 

Conform rezultatelor financiare citate, cota de piaţă ING Bank România în creditare a ajuns la 8,9%, iar valoarea netă a împrumuturilor a fost de 21,2 miliarde de lei în 2017, cu 21% mai mare faţă de anul anterior. Totodată, cota de piaţă în fonduri atrase a ajuns la 8,4%, depozitele totalizând 26,8 miliarde de lei, în creştere cu 20% faţă de anul anterior. 

La nivel general, numărul de clienţi activi ai ING Bank a ajuns, anul trecut, la 1,141 milioane, în timp ce relansarea produsului ING Card Complet a dus la o creştere cu 25% a portofoliului de clienţi, precizează banca.
Agerpres