ING Bank România, sucursala ING Bank Olanda, a obţinut în primele nouă luni un profit brut de 109 milioane lei, în creştere cu 23% faţă de intervalul similar din 2008, în condiţiile unui venit net în urcare cu 48%, la 539 milioane lei, a anunţat, miercuri, instituţia de credit.

„Începând cu acest an, toate diviziile noastre generează profit, ca urmare a investiţiilor anterioare. Acest lucru ne permite să continuăm strategia de creştere organică şi să ne concentrăm atenţia pe nevoile actuale ale clienţilor noştri”, a declarat director general al ING Bank România, Mişu Negriţoiu, citat de Mediafax.

„Pentru perioada următoare, ne-am propus să ne consolidăm poziţia pe piaţă şi să valorificăm mai bine potenţialul reţelei de distribuţie. De asemenea, ne dorim să devenim numărul unu e-bank pe piaţa românească şi să atingem peste un milion de clienţi persoane fizice, menţinându-ne performanţa operaţională şi calitatea serviciilor”, a adăugatoficialul ING.

Activele totale ale băncii au crescut cu 17%, ajungând la sfârşitul lunii septembrie 2009 la 11,93 miliarde lei. De asemenea, numărul de clienţi individuali a crescut de la 626.000, la 30 septembrie 2008, la 847.000 clienţi. Totodată, numărul de clienţi întreprinderi mici şi mijlocii a urcat de la 6,351 la 13,836.

SURSA:
Mediafax