ING Asigurări de Viaţă a lansat produse noi care le permit clienţilor să ştie câţi bani din primă se duc în investiţii (prin transformarea în unităţi de fond) şi câţi sunt alocaţi pentru protecţia – plata poliţei de asigurare.
Până în prezent prima plătită la asigurările unit-linked ale ING era transformată integral în unităţi de fond, iar pentru componenta de protecţie erau reţinute sume în fiecare lună din unităţile de fond. Noile produse sunt denumite GenT.
Noul TVA muşcă din profit
Asigurătorul va încheia acest an cu un profit net de 35-40 de milioane de lei, pe standardele româneşti de contabilitate, estimează directorul general al companiei, Cornelia Coman.
“Vom încerca să preluăm o mare parte din şocul provocat de majorarea TVA-ului asupra cheltuielilor, prin diminuarea profitului net estimat pentru 2010. La începutul acestui an, ING Asigurări de Viaţă şi-a bugetat un rezultat net sub cel raportat în 2009, când a atins 77,3 milioane de lei, dar, în noul context economic, ne aşteptăm la ajustarea profitului, care se va situa la 35-40 milioane de lei”, a spus Coman.