Publisheri de prestigiu din întreaga lume s-au alăturat demersului reţelei Initiative Media de a strange fonduri pentru „Fundaţia de cercetare a diabetului juvenil” (JDRF).
Derulată la nivel internaţional sub sloganul „The World Smiles”, campania de strângere de fonduri pentru „Fundaţia de cercetare a diabetului juvenil” (JDRF) s-a desfăşurat în perioada 26 decembrie 2010 – 31 ianuarie 2011 şi a inclus toate platformele media: TV, radio, reviste online, ziare şi outdoor. Atât ideea, cât şi conceptul campaniei aparţin reţelei Initiative Worldwide, care s-a implicat în proiectul pro-bono în 50 de țări.
Astfel, au fost negociate în total 35.000 de spaţii gratuite, acordate de către giganţi media precum AOL, Sky Media, Turner, Tiscali, Axel Springer şi Burda. În total, valoarea expunerii media obţinute de reţeaua Initiative s-a ridicat la 14 milioane de dolari. Platforma online creata special pentru aceasta campanie – www.theworldsmiles.org – a înregistrat aproape un milion de vizitatori care şi-au exprimat susţinerea pentru acest proiect.
Initiative România a mobilizat în această campanie în jur de 70 de parteneri media, generând un spaţiu de expunere gratuit în valoare de peste 130.000 de euro.
„În fiecare zi, 80 de oameni sunt diagnosticaţi cu diabet zaharat de tip 1 în SUA, şi rata de diagnosticare continuă să crească în toată lumea. Diabetul de tip 1 este o boală care necesită o atenţie permanentă şi orice demers care se face pentru a atrage atenţia asupra gravităţii acestei boli este binevenit şi apreciat”, spune Claire Schultz, Senior Vice President al departamentului de Marketing şi Comunicare JDRF. „Datorită creativităţii, expertizei şi generozităţii agenţiilor participante, campania a reuşit să capteze atenţia asupra cauzei JDRF.”