Veștile rele nu se opresc aici. În Spania, numărul de modele Dacia înmatriculate a scăzut, în octombrie, cu nu mai puțin de 43,4% până la 1.158 de unități. În Germania, în ciuda unei piețe care afișează o creștere de 0,58%, mașinile Dacia și Renault au înregistat luna trecută un recul de 7,71%. În Franța, deși în octombrie marca autohtonă a avut o creștere de 51,5%, totalul primelor zece luni arată un declin de 18,4%.
La nivelul Uniunii Europene și a statelor EFTA, numărul de autoturisme Dacia înmatriculate a scăzut în perioada ianuarie – octombrie 2011 față de primele 10 luni din 2010, de la 968.085, la 881.464 unități.
În acest context, lansarea monovolumului Lodgy produs în Maroc, în ambele variante, cu cinci și șapte locuri, precum și a celei de a doua generații Logan care se va asambla la Mioveni sunt extrem de importante pentru evoluția viitoare a companiei. Din nefericire însă, Lodgy va fi primul model Dacia pe care clienții români îl vor achiziționa ca vehicul importat pentru că, așa cum anunța Capital încă de anul trecut, monovolumul va fi construit în uzina marocană de la Tanger.
Citește și: Iată noul model Dacia care va fi lansat la primăvară!