Modificarea adusă facilitează alegerea sejurului în funcție de buget, în cel mai scurt timp și ușurează totodată munca tuturor consultanților de turism, a informat Paralela 45.

„Implementarea în portalul www.paralela45.ro a graficului cu tarife pentru întreg sezonul, o inovație în domeniul agențiilor de turism, a fost realizată cu scopul creșterii transparenței față de clienți, după ce din 2017 toate tarifele afișate în site-ul său, pe panourile stradale ori în social media sunt cele finale, cu toate taxele incluse”, arată un comunicat al companiei.

Graficul afișează tarifele de vacanță pentru întreg sezonul, precum și reducerile oferite de partenerii hotelieri ori ofertele speciale lansate de turoperator. Practic, după selectarea zilei plecării și duratei vacanței (de trei, șapte, 10 ori 14 zile), turistul poate compara tarifele și îl poate alege pe cel dorit. Pe graficul fiecărui hotel va găsi foarte ușor cel mai mic tarif în acel moment din întreaga perioadă de operare a charterului.

“Întrebarea pe care o primim cel mai des e ‘când găsesc cel mai mic preț?’ sau ’unde e tariful pe care-l afișați?’ Am venit în întâmpinarea turiștilor cu această informație, implementând în portal tarifele pentru toate hotelurile întreg sezonul. Ne așteptăm la reacții pozitive din partea lor, așa cum tarifele finale, fără costuri ascunde, afișate din 2017, au fost foarte apreciate. S-a constatat că turiștii preferă comunicarea onestă și transparența prețurilor. Transparența totală este, dealtfel, noua politică în relația cu turiștii, la nivel internațional. Până la 1 septembrie mai multe site-uri de rezervări online foarte cunoscute vor trebui să afișeze toate taxele cerute clienților și să renunțe la marketingul care îi induce în eroare”, declară Alin Burcea, proprietarul Paralela 45.

Rezervările și plățile online au crescut în fiecare lună după lansarea portalului paralela45.ro și au ajuns să reprezinte 12% din totalul rulajului de 60 milioane de euro anul trecut.

Cele mai multe rezervări în site și în agențiile companiei, un număr de 45 în 2019, în plină perioadă de Early Booking, sunt pentru Antalya. Riviera turcească este liderul vânzărilor, cu o creștere de 20% față de ianuarie 2018, urmată de Spania si Grecia. Zborurile spre Antalya sunt organizate anul acesta din mai multe orașe: Cluj-Napoca, Timișoara, Târgu Mureș, Oradea, Baia Mare, Arad, Iași, Suceava, Bacău, și cinci pe săptămână numai din București. Paralela 45 estimează astfel că numărul turiștilor români care vor petrece o vacanță în Antalya vara acesta va ajunge la 20.000, de la peste 18.000, anul trecut.  

 

Per ansamblu, rezervările din perioada de Early Booking, numai în luna ianuarie, au fost în creștere cu o treime față de perioada similară a anului trecut.

Noutățile sezonului sunt charterele spre Tunisia și Egipt (Hurghada și Sharm el Sheikh), din aprilie până în octombrie, la tarife care pornesc de la 475 de euro/persoană, respectiv de la 465 de euro/persoană pentru un sejur de şapte nopţi în Hurghada și de la 518 euro/persoană pentru un sejur în Sharm el Sheikh.

Întrega ofertă pentru 2019 cuprinde și vacanțe pe zboruri charter sau de linie în Turcia, Grecia, Spania, Italia, Cipru, Portugalia, în timpul verii, Malta, Indonezia și Emiratele Arabe Unite, din februarie până în mai, și peste 180 de circuite pe toate continentele.

În 2019, polița de asigurare a turoperatorului Paralela 45 a crescut la 1,5 milioane de euro, urmând ca din martie să ajungă la o valoare asigurată a pachetelor de călătorie de trei milioane de euro.

“Valoarea total asigurată de un turopeator securizează banii turiștilor și dă și mai mare credibilitate clienților în ceea ce privește serviciile sale. În acest an nivelul noii noastre polițe va fi unul dintre cele mai mari din piață”, precizează Alin Burcea.

Agenţia de turism Paralela 45 a fost înființată în aprilie 1990, fiind consacrată în vacanţe cu zboruri charter în Spania, Grecia, Turcia, Portugalia, Croatia, circuite culturale şi istorice în diverse destinaţii, programe pentru seniori, croaziere, vacanţe tailor made, precum şi turism de business.