În luna februarie 2015, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 1,5% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,4%.
În perioada 1.I-28.II.2015, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de perioada 1.I-28.II.2014 atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu 4,8%, respectiv 4,9%.
Februarie 2015 comparativ cu ianuarie 2015
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2015, comparativ cu luna precedentă, a scăzut pe ansamblu cu 1,5%, ca urmare a scăderii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (-3,3%) şi vânzărilor de produse nealimentare (-2,7%). Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a crescut cu 4,1%.
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2015, comparativ cu luna precedentă a scăzut cu 1,4%, ca urmare a scăderilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (-2,9%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (-0,6%). Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a crescut cu 1,5%.
Februarie 2015 comparativ cu februarie 2014
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2015, comparativ cu luna februarie 2014 a înregistrat o creştere cu 3,3% datorită creşterilor înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+10,8%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+7,0%). Vânzările de produse nealimentare au scăzut cu 3,2%.
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2015, comparativ cu luna februarie 2014 a înregistrat o creştere cu 3,5% datorită creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+7,6%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+6,6%). Vânzările de produse nealimentare au scăzut cu 1,5%.
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în perioada 1.I-28.II.2015, comparativ cu perioada 1.I-28.II.2014 a înregistrat o creştere cu 4,8% datorită creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,4%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+8,6%). Vânzările de produse nealimentare au scăzut cu 0,5%.
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în perioada 1.I-28.II.2015, comparativ cu perioada 1.I-28.II.2014, a înregistrat o creştere cu 4,9%, datorită creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+6,9%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+6,6%) şi vânzărilor de produse nealimentare (+0,8%).