Un bucureştean nu îşi poate folosi maşina, captivă de mai bine de 2 luni într-un service auto, deoarece compania de asigurări Euroins nu a decontat reparaţiile. Criza economică, lipsa lichidităţilor şi accidentele rutiere din ce în ce mai dese îi pun în dificultate pe asiguratori, astfel încât decontarea despăgubirilor se face cu luni de zile întârziere, în ciuda faptului că plata facturii ar trebui efectuată în câteva zile, potrivit contractelor de asigurare. Acel
Un bucureştean nu îşi poate folosi maşina, captivă de mai bine de 2 luni într-un service auto, deoarece compania de asigurări Euroins nu a decontat reparaţiile.
Criza economică, lipsa lichidităţilor şi accidentele rutiere din ce în ce mai dese îi pun în dificultate pe asiguratori, astfel încât decontarea despăgubirilor se face cu luni de zile întârziere, în ciuda faptului că plata facturii ar trebui efectuată în câteva zile, potrivit contractelor de asigurare. Acelaşi lucru li se întâmplă şi celor care au optat pentru o poliţă de răspundere civilă auto (RCA) la compania Euroins, unde decontarea unei facturi se face cu luni de zile întârziere, timp în care, maşina rămâne în parcarea service-ului auto.
DETALII:
Citeşte mai mult pe evz.ro.