Aceștia susțin că s-au săturat să experimenteze funcții inspirate de rivalii de la TikTok.
În ultimele luni, utilizatorii s-au plâns că nu mai pot vedea postările prietenilor, în timp ce sunt asaltați de reclame și conținut sugerat.
Mulți sunt nostalgici după vremurile în care feed-urile lor Instagram nu erau preluate de Reels, aplicația video asemănătoare TikTok, scrie Euronews.
Kim Kardashian s-a alăturat vocilor care critică Instagram pentru că „încearcă să fie TikTok”
Celebrități precum Kylie Jenner și Kim Kardashian s-au alăturat vocilor care critică Instagram pentru că „încearcă să fie TikTok”.
Potrivit CNBC, șeful Instagram, Adam Mosseri, a distribuit un videoclip pe Twitter în care explică modificările recente aduse platformei de socializare.
Mosseri spune că știe că au avut loc multe schimbări la Instagram și a precizat că aplicația va continua să accepte fotografii. El susține că Instagram se va concentra in timp mai mult pe videoclipuri, deoarece asta este ceea ce place utilizatorilor, ceea ce partajează și consumă pe platformă.
Modalitatea de a ajuta creatorii să ajungă la mai mulți oameni
El a adăugat că, dacă utilizatorii văd o nouă versiune pe ecran complet a feed-ului lor, acesta este doar un test, menționând că experiența va trebui îmbunătățită.
Mosseri a vobit și despre faptul că mulți sunt îngrijorați cu privire la recomandări (postări care apar în feed-urile utilizatorilor din conturi pe care aceștia nu le urmăresc). El a spus că recomandările sunt menite să ajute utilizatorii să descopere conținut nou și acționează ca una dintre cele mai „eficiente și mai importante” modalități de a ajuta creatorii să ajungă la mai mulți oameni.
Dacă oamenii nu sunt interesați de aceste postări, le pot închide sau pot amâna toate recomandările, a explicat el. Compania spune că aceste schimbări au avut succes, 91% dintre utilizatorii care au răspuns întrebărilor unui sondaj recent afirmând că urmăresc videoclipuri pe platformă în fiecare zi.
În ciuda acestor actualizări și a nemulțumirii tot mai mari, acțiunile companiei au crescut.
Instagram a rupt contactul cu baza?
Mulți creatori de conținut, proprietari de magazine online și fotografi se plâng de săptămâni bune, că Instagram și-a abandonat funcția de bază: partajarea fotografiilor.
„De-a lungul multor ani, Instagram a văzut cum o comunitate care posta fotografii crește de la o zi la alta. Dar preluarea de către Facebook și eforturile lor încăpățânate de a provoca rivalii de la TikTok au făcut ca aplicația să pară azi tot mai ostilă fotografiei”, a declarat fotograful londonez Anselm Ebulue pentru Euronews Next .
Dorința Instagram de a provoca TikTok a făcut mai mult rău decât bine
„Este rușinos, deoarece încă există un apetit pentru fotografie în aplicația pe care Instagram nu o mai îmbrățișează. Dorința Instagram de a provoca TikTok a făcut mai mult rău decât bine, deoarece acum a devenit o aplicație universală, care nu se diferențiază cu nimic de restul”, spune el.
Nici experții în marketing și social media nu sunt mulțumiți.
„Din perspectiva industriei social media, se schimbă modul în care funcționează toate aspectele activității Instagram”, a declarat Kenny Metham, manager la agenția de marketing de performanță connective3.