Funcționalitatea nouă pe care o testează Instagram oferă utilizatorilor oportunitatea de a face mai mulți bani din reclame, la fel cum se întâmplă pe YouTube.

Influencerii fac extrem de mulți bani pe YouTube, prin reclamele de câte cinci secunde pe care le afișează în videoclipurile de pe platformă. Ceva similar ar urma să apară și pe rețeaua socială deținută de Facebook, prin intermediul IGTV.

Astfel, Instagram ar urma să permită creatorilor de conținut de pe IGTV opțiunea de a face bani din reclamele scurte care vor rula în cadrul videoclipurilor. Opțiunea există deja și pe Facebook, unde reclamele apar în mijlocul anumitor videoclipuri pentru a aduce câțiva bani în plus.

Instagram pot monitoriza videoclipuri pe IGTV

IGTV este secțiunea special destinată videoclipurilor de pe Instagram. Platforma a vrut să ducă lucrurile la un alt nivel și să-și concentreze atenția și pe partea de video, scrie playtech.ro.

Așadar, a creat IGTV. În ianuarie 2020, compania și-a dat seama că prea puțină lume folosea butonul destinat pentru IGTV îl folosea cu adevărat, așa că l-a eliminat. De asemenea, potrivit firmei de analiză Sensor Tower, doar aproximativ 1% din miliardul de utilizatori Instagram au descărcat aplicația separată IGTV.

Adam Mosseri, CEO-ul Instagram spune că, de fapt, IGTV se află încă în faza sa inițială. Spune că explorează modalități prin care să facă platforma mai sustenabilă pentru creatori, iar introducerea de reclame ar putea fi una dintre ele.